بازی

فناوری اطلاعات

December 20, 2020
14:52 یکشنبه، 30ام آذرماه 1399
کد خبر: 119289

رونمایی از یک بازی چالشی در بلندترین شب سال

 
 
 
یکی از تیم‌های بازی سازی در بلندترین شب سال یعنی شب یلدا بازی چالشی خود را رونمایی می‌کند و با درگیر کردن مخاطبان با چالش‌های آن موجب سرگرم شدن افراد و در خانه ماندن آنها خواهد شد.
 
استودیو مدریک از جمله تیم‌های صنعت بازی‌سازی است و  در سالی که به‌واسطه شیوع کرونا و قرنطینه‌های متعدد تقریباً تمام کسب‌وکارها دچار اختلال و کندی در تولید محصولات شدند، این تیم بازی سازی نه‌تنها تولید بازی‌های جدید و پشتیبانی از محصولات قبلی خود را متوقف نکرد، بلکه موفق شد بازی‌های جدید "درباره گلی" و "حشمت" را تولید و عرضه کند.
 
این بازی‌ها هرکدام داستانی جذاب و منحصربه‌فرد، سبک گرافیکیِ مستقل و شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی برای مخاطبان دارد و ده‌ها ساعت سرگرمی را در قالب داستان و محیط‌های آشنا و قابل لمس برای مخاطب ایرانی عرضه کردند.
 
این گروه در آستانه‌ی بلندترین شب سال، از بازی جدید خود به نام "گلشیفته" رونمایی می‌کند. این بازی داستانی بلند و پر پیچ‌وخم دارد و حکایت آن در مورد دختری به نام "گلشیفته" است که بعد از سال‌ها زندگی در خارج از کشور، به ایران برگشته و طبق وصیت پدربزرگش، ۳۰ روز فرصت دارد تا خانه پدری را بازسازی کند و اگر موفق شود، می‌تواند آن خانه را به‌عنوان ارثیه نگه دارد. برای انجام این کار گلشیفته ‌تنها نیست و دیگر شخصیت‌های بازی وارد می‌شوند.
 
عجیب‌ترین و مرموزترین شخصیت بازی، "عموحشمت" است که از ایده‌ی بازسازی خانه‌ پدری خوشش نمی‌آید، اما علت این مخالفت چیست؟ یکی از چندین سؤالی است که باید با عبور از چالش‌های بازی به پاسخ آن رسید.
 
بازی «گلشیفته» در ژانر کژوال، پازل و جورکردنی ۳تایی یا همان Match ۳ طراحی شده و معماها و چالش‌های آن به‌شکلی است که همه‌ اعضای خانواده را درگیر کرده و می‌تواند برای همه جذاب باشد. به این ترتیب، یاد گرفتن قواعد، قوانین، ارتقاها و روش بازی بسیار ساده است، ولی حرفه‌ای شدن در انجام مراحل، نیاز به تمرین و مهارت زیادی دارد که به‌مرور به دست می‌آید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.