تلفن همراه

گوشی

December 24, 2020
12:57 پنجشنبه، 4ام دیماه 1399
کد خبر: 119454

اسناد FCC پشتیبانی گلکسی S21 از قلم و اتصال UWB را تایید کرد

 
 
تاکنون خبرها و شایعه‌های بسیاری در مورد پرچمدارن سری گلکسی S21 منتشر شده است؛ اما درنهایت معلوم نشده بود که نسخه الترا این سری از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. مستندات FCC اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی S21 الترا ارائه می‌دهد که یکی از آنها پشتیبانی از قلم استایلوس است.
 
فایل‌های مربوط به گوشی هوشمندی با کد «SMG998B» منتسب به گلکسی S21 الترا در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) رویت شده است. مستندات مربوط به تاییدیه FCC نشان می‌دهد این گوشی هوشمند از قلم استایلوس در دامنه عملکرد 0.53 تا 0.6 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند.
 
باتوجه به مستندات FCC،  قلم S-Pen  از فاصله نزدیک چند سانتی‌متری از نمایشگر عمل کند. در واقع قلم استایلوس در حالت اتصال القایی با نمایشگر ارتباط برقرار کرده و کار می‌کند.
 
 
البته مشخص نیست سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را با قلم S Pen جدیدی به بازار عرضه می‌کند یا قرار است این گوشی از قلم گلکسی نوت 20 الترا پشتیبانی کند.
 
در مستندات FCC به ویژگی‌های بی‌سیم در گلکسی S21 از جمله قابلیت‌های پشتیبانی از NFC، پهنای باند گسترده (UWB)، شارژ بی‌سیم معکوس، شارژ بی‌سیم و Wi-Fi 6E اشاره شده است.
 
در آخرین گزارش منتشر شده از سوی یک وب‌سایت آلمانی گفته شده که گلکسی S21 اولترا با باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع  45 واتی معرفی می‌شود.
 
وب سایت آلمانی ادعا می‌کند که نسخه اروپایی گلکسی S21 اولترا با چیپست اگزینوس 2100 و نسخه آمریکایی با اسنپدراگون 88 روانه بازار خواهد شد. این وب‌سایت آلمانی ضمن انتشار مشخصات کامل گلکسی S21 اولترا مدعی شده است که نسخه الترا این سری در آلمان بدون آداپتور، هدفون و کیس به بازار عرضه می‌شود.
 
باید درنهایت منتظر رویداد رونمایی پرچمداران گلکسی S21 باشیم تا ببینیم درنهایت سامسونگ پرچمداران خود را با چه مشخصاتی معرفی و به بازار عرضه می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.