سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 26, 2020
11:43 شنبه، 6ام دیماه 1399
کد خبر: 119485

گلکسی کروم‌ بوک ۲ برای افزایش عمر باتری، احتمالا صفحه‌نمایش 4K نخواهد داشت

 
 
اخیرا شایعه‌ی جدیدی در مورد گلکسی کروم‌ بوک ۲ منتشر شده که بر اساس آن، صفحه‌نمایش این کروم‌بوک سامسونگ 4K نخواهد بود تا عمر باتری آن افزایش پیدا کند.
 
بر اساس شایعات، گلکسی کروم‌بوک ۲ به صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی QLED مجهز شده است که از فضای رنگ‌ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این کروم بوک سامسونگ احتمالا به نسل دهم پردازنده اینتل Core i3 مجهز خواهد بود و باتری آن، تا ۱۲ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد.
 
گفته می‌شود این کروم‌بوک سامسونگ از بلندگوهای باکیفیت‌تری بهره می‌برد و از وای-فای ۶ برخوردار است.
 
برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اولین مدل کروم‌بوک‌ سامسونگ از صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح 4K برخوردار است و از نسل دهم پردازنده‌های Core i5 اینتل استفاده می‌کند؛ اما گلکسی کروم‌بوک ۱ باتری ضعیفی دارد که تنها ۴ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد.
 
بر اساس شایعات، گلکسی کروم‌بوک ۲ از عمر باتری بهتری برخوردار خواهد بود؛ ولی این مزیت به قیمت حذف صفحه‌نمایش 4K میسر خواهد شد. گفته می‌شود این محصول با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار می‌شود. البته این خبر هنوز تأیید نشده است و احتمال دارد قیمت مدل پایه این محصول باشد. گلکسی کروم‌بوک ۱ با قیمت ۹۹۹ دلار راهی بازار شد. طبق شایعات، گلکسی کروم‌بوک ۲ در فوریه ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد. ازآنجاکه چند هفته دیگر CES ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، قطعا اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.