اپلیکیشن

تلفن همراه

December 27, 2020
14:39 یکشنبه، 7ام دیماه 1399
کد خبر: 119532

مشکل ورود به آیکلاد اپل بعد از 36 ساعت برطرف شد

 
 
اخیرا برخی از خریداران گوشی‌های جدید آیفون اعلام کردند که با مشکلاتی در راه‌اندازی و ورود به سرویس آیکلاد مواجه‌اند.
 
طبق گزارشی که ابتدا در وب‌سایت AppleInsider منتشر شد، وب‌سایت اپل در صفحه وضعیت سیستم (System Status) خود پیامی‌را مبنی بر بروز اختلال در فرآیند راه‌اندازی اکانت جدید و احراز هویت به آیکلاد نمایش داد.
 
اما اکنون و بعد از گذشت تقریبا 36 ساعت، اپل توانسته مشکل مذکور را حل کند و پیغام صفحه وضعیت سیستم نیز به «مشکل برطرف شد» تغییر یافت. طبق گزارش‌هایی که از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده، دارندگان دستگاه‌های مختلف اپل این مشکل را تجربه کردند.
 
صفحه پشتیبانی اپل در همان ساعات نخستین بروز مشکل، اعلام کرد که از این مسئله آگاه است. در پیام اپل آمده بود که مشکل مذکور به دلیل استفاده از حداکثر ظرفیت این سرویس در یک بازه زمانی رخ داد و از کاربران درخواست شد تا چند ساعت بعد، نسبت به راه‌اندازی و یا ورود به اکانت آیکلاد اقدام کنند.
 
هنوز اطلاعاتی در خصوص تعداد افراد و کشورهایی که این مشکل را تجربه کردند، منتشر نشده و اپل نیز جزییاتی را در این رابطه منتشر نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.