اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

December 30, 2020
14:22 چهارشنبه، 10ام دیماه 1399
کد خبر: 119650

مدیرعامل جدید مخابرات در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع مجلس‌ خواستارحمایت ازمنطقی کردن تعرفه های مخابراتی شد

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد مدیرعامل جدید این شرکت، با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ودیدار با رییس واعضای این کمیسیون خواستارحمایت مجلس ازاین شرکت و واقعی کردن تعرفه های مخابراتی شد .
 
براساس اعلام روابط عمومی مخابرات ایران، سلطانی در این جلسه که با حضور رییس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در محل مجلس شورای اسلامی، سه شنبه 9دی ماه برگزار شد، با تقدیر اززحمات مدیران قبلی این شرکت گفت : شرکت مخابرات ایران آبروی نظام است وباید قوی ومقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و درسازندگی و توسعه ارتباطات کشور نقش داشته باشند .
 
وی با تاکید بر اینکه اکنون درآمد و هزینه مخابرات به دلیل ثبات طولانی مدت تعرفه ها متوازن نیست گفت: براین اساس طرح های توسعه ای زیرساختهای ارتباطی و نیازهای ملی کشور به کندی انجام و اداره شرکت سخت شده است .
 
سلطانی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت 15 هزار تومان و درآمدش حدود 6 هزار تومان در ماه است، اظهار داشت : برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات ، باید تعرفه ها به نحوی باشد که ضمن تامین هزینه ها، امکان توسعه هم فراهم شود .
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان برخی تنگناها و مطالبات کارکنان و کارگزاران روستایی از نمایندگان مجلس خواست در موضوع منطقی کردن تعرفه ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند .
 
در این دیدار آقای اکبری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مخابرات در توسعه کشور گفت: کمیسیون پی گیر حل مشکل کارگزاران روستایی، کارکنان و پیمانکاران مخابرات است و از طرح های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می کند‌.
 
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از بودجه دولتی استفاده نمی کند، افزود : شایسته است نمایندگان محترم از طرح هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت و توسعه زیر ساخت های ارتباطی می شود نیز حمایت کنند .
 
روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پایان اطلاعیه خود آورده "در ادامه این جلسه  مدیرعامل جدید مخابرات به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داده است".
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.