تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

January 1, 2021
12:27 جمعه، 12ام دیماه 1399
کد خبر: 119701

آپدیت اندروید 11 برای شیائومی می A3 باعث خرابی آن می‌شود

 
 
کاربران گزارش داده‌اند که پس از نصب آپدیت اندروید ۱۱ روی شیائومی می A3 به مشکل خورده و دیگر نمی‌توانند دستگاه را روشن کنند.
 
شیائومی می A3 یکی از محصولات اقتصادی شرکت چینی محسوب می‌شود که البته توانسته به محبوبیت بسیاری در بازارهای روبه‌رشد مانند هند و چین کسب کند. محصول مقرون‌ به‌‌صرفه شیائومی ابتدا با سیستم‌عامل اندروید پای به بازار عرضه شد؛ اما در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۱ برای آن منتشر شده است.
 
با وجود اینکه انتشار آخرین نسخه از سیستم‌عامل گوگل برای محصولات اقتصادی خبر خوشحال‌کننده تلقی می‌شود؛ اما بسیاری از کاربران شیائومی می A3 در فضای مجازی به شعبه‌های مختلف شیائومی گزارش داده‌اند پس از نصب آپدیت جدید با مشکلات مختلفی مواجه شده‌اند.
 
رسانه AndroidAuthority گزارشی منتشر کرده که طی آن به مشکلات پیش‌آمده برای کاربران پس از نصب آپدیت اندروید ۱۱ روی شیائومی می A3 می‌پردازد. به‌گفته‌ی کاربران، گوشی هوشمندشان پس از نصب آپدیت دیگر روشن نمی‌شود و حتی در زمان اتصال شارژر نیز واکنشی نشان نمی‌دهد.
 
برخی دیگر از کاربران نیز در حساب توییتر یا در ردیت گفته‌اند که دستگاه حتی اجازه دسترسی به بخش بوت‌لودر را نیز نمی‌دهد و امکان اتصال آن با رایانه شخصی نیز وجود ندارد. متاسفانه هنوز علت مشکلات به‌وجود آمده مشخص نشده است؛ اما کاربران مدعی هستند که پس از نصب آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی می A3 با مشکلات ذکرشده مواجه شده است.
 
به همین علت اگر دارنده گوشی هوشمند شیائومی می A3 هستید، بهتر است تا زمان برطرف شدن مشکلات پیش‌آمده و واکنش رسمی شرکت شیائومی صبر کنید. در گذشته نیز شیائومی می A3 با دریافت آپدیت‌ها به مشکل برخورده بود؛ برای مثال می‌توان به زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۰ روی شیائومی می A3 اشاره کرد.
 
گوشی هوشمند شرکت چینی با دریافت اندروید ۱۰ به برخی مشکلات ازجمله از کار افتادن حسگر اسکنر اثرانگشت مواجه شد؛ اما موارد اشاره شده به بزرگی مشکلات اخیر نمی‌رسد. طبق گفته‌ی صاحبان شیائومی می A3 نصب آپدیت اندروید ۱۱ باعث می‌شود که دیگر نتوان از گوشی هوشمند استفاده کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.