اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن ثابت

باندپهن سیار

فناوری اطلاعات

فیبرنوری

January 3, 2021
16:27 یکشنبه، 14ام دیماه 1399
کد خبر: 119770

در راستای عدالت ارتباطی در استان سیستان و بلوچستان،تامین ارتباطات مناطقی که امکان اجرای شبکه فیبر و پوشش رادیویی ندارند توسط شرکت ارتباطات

زیرساخت.gif
 
 
مرتضوی مدیر ارتباطات زیر ساخت استان سیستان و بلوچستان از تامین 53 لینک ماهواره ای VSAT با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد
مرتضوی مدیر ارتباطات زیر ساخت استان سیستان و بلوچستان از تامین 53 لینک ماهواره ای VSAT با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و افزود : در جهت ارتقا پوشش ارتباطات و پایداری شبکه در سطح استان علی الخصوص مناطق روستایی و به منظور توسعه زیرساخت های ارتباطی در فاز اول ، شرکت ارتباطات زیرساخت جهت تامین ارتباطات مناطقی که امکان برقراری شبکه فیبر و پوشش رادیویی ندارند اقدام به راه اندازی لینک های ماهواره ای خواهد کرد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، مدیر ارتباطات زیر ساخت استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد : طی جلسه ای که با حضور مهندس آذری جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ، مدیران حوزه ارتباطات استان و اپراتورها برگزار شد تامین سریع 53 لینک VSAT به عهده این شرکت قرار گرفت .
مهندس مرتضوی خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در ارتقاء پوشش ارتباطات مدیریت ارتباطات زیر ساخت این استان با هماهنگی فنی با اپراتورهای مختلف د ر حال ارسال تجهیزات جهت توزیع در نقاط مورد نیاز استان است..
وی اضافه کرد : همچنین وظیفه تامین تجهیزات فنی ، فیبر نوری ، دیزل ژنراتور ، دکل و آنتن برخی نقاط به شرکت ارتباطات زیرساخت محول شد که اقدامات مقدماتی آن برای تسریع در تامین این تجهیزات توسط ارتباطات زیرساخت استان در حال انجام است.
مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه جمعی از مدیران و معاونین مرتبط این وزارتخانه و نمایندگان اپراتورهای کشور برای پیگیری مشکلات پروژه‌های ارتباطی و تسریع در انجام آن‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفرکرده تا با حضور میدانی در مناطق محروم روستایی روند توسعه ارتباطات در این مناطق را تسریع کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.