تلفن همراه

گوشی

January 5, 2021
11:41 سه شنبه، 16ام دیماه 1399
کد خبر: 119836

اولین تصاویر قاب گلکسی اس ۲۱ اولترا با جایگاه قلم دیجیتال منتشر شد

 
 
تقریبا اطمینان داریم که گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم دیجیتال بهره می‌برد و امروز اولین تصاویر قاب محافظ این گوشی منتشر شد که مکانی خاص برای قرار دادن قلم دارد.
 
در طول چند ماه گذشته شایعات به این موضوع اشاره داشتند که گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کند؛ اما به همراه گوشی فروخته نمی‌شود و باید آن را جداگانه تهیه کرد. همین اتفاق باعث شده است قاب محافظ جدیدی برای این گوشی ساخته شود که مکانی خاص برای نگه‌داری قلم دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده از این قاب‌ محافظ را مشاهده کنید.


این قاب‌ نسل جدید S View Flip Cover است. قاب‌های جدید کمی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی هستند تا فضای کافی برای محافظت از قلم داشته باشند. همچنین مشخص شده است که قلم در قسمت سمت راست گوشی قرار می‌گیرد تا شارژ شود.
 
S Pen همچنان به‌صورت ریموت کار می‌کند؛ اما برای استفاده‌ی معمولی نیازی به باتری نخواهد داشت. مدل‌های جدید S Pen از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند که اجازه می‌دهد از آن‌ها به‌عنوان کنترل از راه دور دکمه شاتر دوربین استفاده کرد. قلم‌های جدید به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و تشخیص ژست‌ حرکتی مجهز شده‌اند. این موضوع به این معنی آن است که باید قلم را شارژ کنید؛ چیزی که در گوشی‌های نوت وجود نداشت.
 
S Pen با قیمت ۴۰ یورو به فروش خواهد رسید؛ دقیقا همان قیمتی که برای قلم سری نوت در نظر گرفته شده است. همچنین قرار است باندل این قلم به همراه قاب‌های محافظ جدید راهی بازار شود.
 
گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ در تاریخ ۱۴ ژانویه رونمایی خواهند شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.