تلفن همراه

گوشی

January 6, 2021
11:52 چهارشنبه، 17ام دیماه 1399
کد خبر: 119875

انجمن واردکنندگان موبایل: منعی برای واردات و عرضه محصولات آنر در ایران وجود ندارد

 
 
با توجه به اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، مانعی برای فعالیت آنر در ایران وجود ندارد و این برند به عرضه محصولات خود در ایران ادامه خواهد داد.
 
چند روز پیش خبر رسید که برند آنر فعالیت رسمی خود را در ایران متوقف کرده و قرار است از این پس، به‌صورت «چراغ‌خاموش» در ایران فعالیت کند. حال انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرده است که مشکلی در زمینه‌ی واردات محصولات آنر به ایران وجود ندارد.
 
محمدرضا عالیان، سخن‌گوی انجمن واردکنندگان موبایل، به زومیت می‌گوید: «بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی واردات محصولات آنر در ایران و بررسی مدل‌های متنوع آنر موجود در بازار با گارانتی شرکت‌های رسمی، استنباط ما این است که منعی برای واردات و عرضه محصولات این برند در کشور وجود ندارد.»
 
به گفته‌ی عالیان، جدایی آنر از هواوی باعث شده است آنر به تدوین استراتژی و ساختار جدید در سطح جهانی برای خود اقدام کند و این تغییر ساختار، قطعا منجر به تغییراتی در هر کشور و هر منطقه می‌شود. عالیان اضافه می‌کند: «فرایندسازی و اصلاح ساختار سازمانی، همیشه با فعل و انفعالاتی رو‌به‌رو می‌شود. این اتفاق در شرکت‌های بزرگ طبیعی‌ است و بارها شاهد تغییر و تحول در موقعیت‌های شغلی حتی سطوح مدیریتی با هدف به‌کارگیری عناصر خلاق و پویا، در برندهای بزرگ بوده‌ایم که منجر به جهش و رشد درون برند در یک بازار شده است.»
 
 به ‌گفته‌ی سخن‌گوی انجمن واردکنندگان موبایل، محصولات آنر مانند سایر برندها، کماکان توسط شرکت‌های رسمی وارد بازار کشور خواهد شد و به نظر نمی‌رسد مانعی برای فعالیت این برند در ایران وجود داشته باشد. عالیان  می‌گوید:
… بر این اساس، محصولات جدید آنر شامل مدل‌های پرچم‌دار و … با قابلیت‌های جدید و تکنولوژی‌های جدید، کماکان به بازار عرضه خواهند شد.
 
طبق گزارش سامانه همتا، آنر طی ۱۲ ماه گذشته حدود ۳۴۰ هزار دستگاه موبایل در ایران به فروش رسانده است و سهم ۲ درصدی از بازار در اختیار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.