تبلت

تلفن همراه

January 6, 2021
14:48 چهارشنبه، 17ام دیماه 1399
کد خبر: 119888

13 تبلت باکیفیت و ارزان با قیمت کمتر از 200 دلار

ICTna.ir – این روزها بسیاری از کاربران به ابزارهایی برای بهبود فرایندهای کاری خود در شرایط کرونا نیاز دارند. درحالیکه برخی از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند و برخی گوشی‌های موبایل را ترجیح می‌دهند اما تبلت‌ها هم به دلیل سهولت استفاده، کارآیی و قابل اتکا بودن‌شان مورد توجه هستند.
 
Tablet.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تبلت‌ها معمولا گران قیمت هستند ولی تبلت‌های ارزان قیمت اما با کیفیت و کارآیی هم در بازار وجود دارند که جایگزین بسیار مناسبی برای تبلت‌های گران قیمت به شمار می‌روند.
اگر شما هم به دنبال ابزاری موبایل اما با کارآیی بالا برای انجام کارهای رزومره خود می‌گردید، این گزارش را بخوانید.
 
1- آمازون فایر HD 10
اگر دنبال تبلت بزرگی می‌گردید که تجربه خوبی از تماشا کردن در اختیار شما قرار دهد، Amazon Fire HD 10 برای شماست. این تبلت از صفحه نمایش 10 اینچی HD برخوردار است که گزینه بسیار عالی برای تماشای ویدیو است. سیستم عامل آن نیز مختص آمازون است و برای انجام آنلاین کارهای روزانه مناسب است.
 
2- سامسونگ Galaxy Tab A8.0
وقتی صحبت از تبلت‌های ارزان قیمت به میان می‌آید، سامسونگ یکی از بهترین برندهایی که برای تولید تبلت‌های مقرون به صرفه در بازار سرمایه‌گذاری کرده است. Galaxy Tab A8 یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 429، دوربین هشت مگاپیکلسی و باتری با عمر 13 ساعت است.
 
3- هواوی MediaPad T5
اگر دنبال تبلتی با امکانات رقابتی می‌گردید، تبلت هواوی MediaPad T5 برای شما تولید شده است. گرچه امکانات آن مشابه دیگر تبلت‌های ارزان قیمت است اما بدون شک با خرید آن بیش از یک دستگاه خریده‌اید.
این تبلت به صفحه نمایش Full HD با سایر 10.1 اینچی، پردازنده HiSilicon Kirin 659 و باتری 5100 میلی‌آمپری مجهز است و نه تنها تجربه خوبی از تماشای ویدیو را در اختیارتان می‌گذارد بلکه از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار خواهید شد که بیش از ارزش دستگاه است. چه بخواهید با آن کار کنید یا بازی کنید، یکی از بهترین تبلت‌هایی است که با قیمت کمتر از 200 دلار می‌توانید بخرید.
 
4- لنوو Smart Tab M10
گزینه بعدی در لیست تبلت‌های با قیمت کمتر از 200 دلار، لنوو Smart Tab M10 قرار دارد. بیشتر امکانات تبلت‌های ارزان قیمت شامل صفحه نمایش Full HD، تجربه کیفیت عالی صدا و عمر باتری طولانی را دارد.
آنچه این تبلت را از سایر رقبایش متمایز می‌کند، این است که پایه شارژ آن باعث می‌شود تا دستگاه به عنوان بلندگوی هوشمندی که با الکسا کار می‌کند، مورد استفاده قرار بگیرد. وقتی تبلت روی پایه قرار می‌گیرد، یک دستگاه هوشمند لمسی خواهید داشت که می‌توانید هنگام کار یا بازی به راحتی از آن استفاده کنید. درکل اگر به دنبال دستگاهی کاربردی می‌گردید،  این تبلت عالی است.
 
5- دراگون Touch Max10 Tablet
درست است که تبلت دراگون Touch در مقایسه با سایر برندها، به اندازه کافی شناخته شده و محبوب نیست اما مدل Max10 گزینه‌ای که بهتر است بخاطر ویژگی‌های خاص و قیمت خوب آن در نظر گرفته شود.
این تبلت از پردازنده هشت هسته‌ای، دو گیگ رم، حداکثر حافظه 128 گیگی و صفحه نمایش 10 اینچی با دوربین پشتی هشت مگاپیکسلی و دوربین جلوی دو مگاپیکسلی برخوردار است.
 
6- لنوو Yoga Tab 3
اگر دنبال تبلتی هستید که تقریبا هر کاری را بتوانید با آن انجام دهید، لنوو یوگا Tab 3 گزینه مناسبی است. چه بازی کنید یا فیلم مورد علاقه‌تان را ببینید یا حتی موقع آشپزی، چرخش 180 درجه‌ای تبلت به کارتان خواهد آمد.
صفحه نمایش آن هشت اینچ است که حمل آن در مقایسه با سایر تبلت‌ها راحت‌تر است اما ویژگی متمایز آن باتری است که 15 ساعت کار می‌کند.
 
7- سامسونگ Galaxy Tab A (نسخه کودکان)
این روزها که کودکان کارتون‌های مورد علاقه خود را اینترنتی تماشا می‌کنند، مهم است که تبلتی براساس نیازهای آنها تهیه شود.
نسخه کودکان تبلت سامسونگ Galaxy Tab A یک تبلت ایمن برای کودکان است که دسترسی به 10 هزار ساعت محتوای Samsung Kids روی آن فراهم شده است. این تبلت کودکان را از ورود به سایت‌هایی که برای آنها مناسب نیست، دور نگه می‌دارد و از آنجایی که دو گیگ رم دارد، می‌توانید انتخاب کنید کدام محتواها برای مصرف آنلاین نگه داشته شود.
 
8- آمازون فایر HD 8 Plus
این تبلت یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است که در این قیمت تحربه کاربری بی‌نظیری را در اختیارتان قرار می‎دهد و کار با آن آسان است و مجهز به الکسا است و برای پخش ویدیو مناس اشت. اندازه آن با صفحه نمایش هشت اینچی کوچک و سبک است.
 
9- ایسوس ZenPad8
تبلت ایسوس ZenPad 8 به رغم ارزان بودنش ترکیبی از طراحی زیبا و کارآیی بالا است. این تبلت با پردازنده قوی و رمی که دارد، امکان انجام همزمان چند کار را فراهم می‌کند.
 
10- کیندل Paperwhite
گرچه این تبلت کتابخوان کارآیی بیشتر تبلت‌های این لیست را ندارد اما در لیست دستگاه‌های هوشمند با قیمت کمتر از 200 دلار قرار دارد. با این دستگاه شش اینچی می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در هر زمان و هر مکان بخوانید.
 
11- Vankyo MatrixPad Z4
این تبلت مورد علاقه گیمرها است که پردازنده چهار هسته‌ای دارد و مجهز به دو گیگ رم و 32 گیگ رام است. صفحه نمایش 10 اینچی، اسپیکر دو گانه و دوربین پشتی هشت مگاپیکسلی و دوربین جلویی دو مگاپیکسلی دارد. قابلیت افزایش حاظه با استفاده از کارت حافظه را نیز دارد و بسته به میزان ساعات استفاده، باتری آن بین شش تا هشت ساعت دوام می‌آورد.
 
12- آمازون فایر HD 8 (مخصوص کودکان)
این یک تبلت دوستدار کودک است که با قیمت ارزان به بازار عرضه شده و کودک به محتواهای مخصوص کودکان روی اپلیکیشن، کتاب‌ها و بازی‌ها دسترسی دارد.
 
13- آمازون فایر 7
این تبلت با قیمت بسیار ارزان 50 دلار عرضه شده که به الکسا و دیگر سرویس‌های آمازون مانند Prime Video تجهیز شده است. تنها یک گیگ رم دارد و کیفیت ویدیوهای آن بسیار پایین است. اگر دنبال یک تبلت با کارآیی متوسط می‌گردید بدون اینکه بخواهید بانک بزنید، این گزینه مناسب است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.