اپلیکیشن

تلفن همراه

January 6, 2021
15:45 چهارشنبه، 17ام دیماه 1399
کد خبر: 119900

چالش گروهی جدید در Samsung Health رسیدن به هدف در ورزش را ساده‌تر کرد

 
WhatsApp Image 2021-01-06 at 15.51.52 (1).jpeg
 
 
شرکت سامسونگ امروز از یک قابلیت جدید به نام چالش گروهی در اپلیکیشن Samsung Health خود رونمایی کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند یک رقابت دوستانه 10 نفره را ایجاد کرده و ببینند چه کسی بیشتر یا سریع‌تر به هدف خواهد رسید.
در روزهایی که ماندن طولانی مدت در خانه و مهمانی‌های سال نو روند رسیدن به تناسب اندام را برای شما دشوارتر کرده، اما برگشتن به روند عادی نباید چندان هم دشوار باشد. کاربران دستگاه‌های گلکسی از روز 12 ژانویه امکان خواهند داشت تا براحتی و با استفاده از بخش Together در اپلیکیشن Samsung Health یک چالش ایجاد کرده و ببینند نهایتا چه کسی تعداد قدم‌ یا زمان بیشتری راه رفته است، یا چه کسی اولین نفر به تعداد قدم‌هایی معین خواهد رسید. وقتی چالش ایجاد شد، می‌توانید تا 10 نفر را دعوت کنید که به چالش شما ملحق شوند، حتی اگر آن افراد در آن زمان کاربر Samsung Health نباشند. 
 
انگیزه‌ای برای ورزش
بصورت متوسط کسانی که با استفاده از اپلیکیشن Samsung Health در یک چالش حضور پیدا می‌کنند، تا 22 درصد بیشتر از کاربران معمولی راه می‌روند. این آمار نشان می‌دهد که انگیزه و رقابت می‌تواند عاملی کلیدی در رسیدن به هدف‌تان در زمینه سلامتی باشد و به همین دلیل سامسونگ همواره قابلیت‌ها و توانمندی‌های جدیدی را به این برنامه اضافه می‌کند تا در عین حفظ سلامتی، از فعالیت خود لذت ببرید. 
چالش گروهی جدیدترین مورد اضافه شده به قابلیت‌های اپلیکیشن Samsung Health است که با استفاده از بخش Together در قسمت پایینی اپلیکیشن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. قابلیت چالش جهانی یا Global Challenge محبوب‌ترین نوع چالش هستند که به شما امکان می‌دهد تا وارد رقابت‌های ماهانه با همه کاربران Samsung Health در سراسر جهان شوید. سامسونگ همچنین امکان چالش فرد به فرد یا 1:1 را ایجاد کرد که به شما امکان می‌دهد یکی از دوستان یا اعضای خانواده را در رقابت بر سر تعداد قدم‌هایتان، دعوت کنید. حالا چالش «فرد به فرد» به چالش گروهی ارتقا پیدا کرده است به این معنی که می‌توانید هر تعداد از 1 تا 9 نفر از دوستان‌تان را برای شرکت در چالش گروهی دعوت کنید. همچنین می‌توانید چند چالش گروهی همزمان ایجاد کرده و با اعضای خانواده، دوستان و همکاران بصورت همزمان رقابت کنید. 
 
حال بهتر
اپلیکیشن Samsung Health از زمان عرضه در سال 2012 تبدیل به پلتفرم فراگیری در حوزه سلامتی و تناسب اندام شده است که قابلیت‌های متعددی از تمرین‌های مجازی و ویدیوهای انگیزشی تا رهگیری الگوی خواب، ضربان قلب و فشار خون را شامل می‌شود. 
با افزایش قابلیت‌های این اپلیکشن، تعداد کاربران آن هم بیشتر شده و در سال 2020 بیشتر از 200 میلیون نفر از این اپلیکیشن استفاده کردند. کاربران Samsung Health در مجموع حدود 30 میلیارد کالری سوزانده و 78 تریلیون قدم برداشته‌اند که برابر 200 مرتبه رفت و برگشت از زمین تا خورشید است. 
تی‌جونگ جی‌یانگ، مسئول تیم سلامت در سامسونگ موبایل می‌گوید «در دنیای پرسرعت امروز، داشتن یک سبک زندگی سالم همیشه ساده نیست. به همین دلیل است که ما همواره به دنبال بهبود اپلیکیشن
Samsung Health و فراهم کردن روش‌ها و امکانات بیشتر برای حفظ سلامتی کاربران‌مان هستیم».
 
WhatsApp Image 2021-01-06 at 15.51.53.jpeg
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.