اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

January 10, 2021
11:30 یکشنبه، 21ام دیماه 1399
کد خبر: 120003

ابر آروان به عنوان هشتمین CDN برتر دنیا معرفی شد

یک پله صعود در میان برترین عرضه‌کنندگان CDN و دستیابی به عنوان هشتمین CDN برتر دنیا، جدیدترین دستاوردهای ابر آروان در نخستین روزهای سال ۲۰۲۱ میلادی است.
 
به گزارش روابط‌عمومی ابر آروان، این سرویس‌دهنده ایرانی که ماه‌های گذشته از StackPath و DOSarrest پیش افتاده بود، طبق جدیدترین گزارش W3techs، اکنون با سرویس‌دهی در بیش ‌از ۴۰ کشور جهان و با پشت سر گذاشتن DDoS-Guard در بین ۱۰ سرویس‌دهنده برتر CDN در دنیا، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است. همچنین در بین DNS سرورهای پرترافیک دنیا، ابر آروان در رده‌ی ۷۲ جهان ایستاده است. یکی دیگر از گزارش‌های W3techs، جدول وب‌سرورهای پر استفاده‌ی دنیاست. در این جدول، ابر آروان جایگاه دوازدهم را در اختیار دارد.
 
ابر آروان به تازگی ۸ پاپ‌سایت در نقاط مختلف دنیا راه‌اندازی کرده که نقشه‌ی پراکندگی کل پاپ‌سایت‌های ابر آروان در صفحه‌ی نقشه‌ی شبکه‌ی CDN قابل مشاهده است. در حال حاضر، ابر آروان بیش از ۴۰ پاپ‌سایت در نقاط مهم ایران و جهان دارد و این موضوع سبب می‌شود مشتریان داخلی و بین‌المللی با اتصال به نزدیک‌ترین پاپ‌سایت آروانی، خدمات بهتر و پرسرعت‌تری به مخاطبان خود ارائه دهند.
 
طبق گزارش W3techs ابر آروان در ابتدای سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۰.۳ درصد از Reverse Proxy دنیا سهم داشت اما در ابتدای سال ۲۰۲۱ این میزان به ۰.۶ درصد افزایش پیدا کرده است.
ابر آروان درحالی در ارزیابی‌ها و رقابت‌های بین‌المللی در حوزه‌ی فناوری‌های ابری حضور دارد که یکی از جوان‌ترین سرویس‌دهنده‌های ابری در دنیا به‌شمار می‌آید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.