اپلیکیشن

تلفن همراه

January 11, 2021
14:42 دوشنبه، 22ام دیماه 1399
کد خبر: 120057

سرویس پیک موتوری تپسی راه‌اندازی شد

 
پای پیک موتوری به تپسی هم باز شد. تپسی با راه‌اندازی سرویس «موتوپیک» ارسال سریع و ارزان‌تر بسته‌های درون شهری را در برنامه خود قرار داد.
 
تپسی سرویس پیک موتوری «موتوپیک» را راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی تپسی، این سرویس، ویژه‌ی ارسال بسته‌ در مسیرهای درون‌شهری است که در فاز اول، کاربران در تهران، مشهد و شیراز از خدمات آن بهره می‌برند.
 
تپسی پیش از این سرویس پیک خودرو با نام «اتوپیک» را به خدمات خود اضافه کرده بود که ارسال بسته‌های درونشهری را انجام می‌داد و سرویس «همیار» در زمان شیوع کرونا برای جلوگیری از رفت‌و‌آمد غیر ضروری شهروندان و خرید کردن توسط راننده‌ی تپسی راه‌اندازی شد.
 
حال تپسی راهکار ارسال کالا به وسیله‌ی موتورسیکلت را فراهم کرده است تا در کنار پلتفرم‌های شناخته‌شده‌ای که زودتر به این حوزه وارد شده‌اند مانند الوپیک و اسنپ قرار بگیرد و کالای کاربران را سریع‌تر و اقتصادی‌تر جابه‌جا کند. دیگر سرویس‌های تپسی شامل تاکسی، تاکسی کلاسیک، پلاس و هم‌خط می‌شوند. سرویس هم‌خط هم به‌تازگی در تپسی راه‌اندازی شده است و به وسیله‌ی اتوبوس‌های کوچک و با هزینه‌ی بلیت ارزان، اقدام به جابه‌جایی مسافر در مقاصد از پیش تعیین‌شده‌ می‌کند.
 
به‌زودی خدمت موتوپیک در سایر شهرهای محل فعالیت تپسی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌علاوه، سرویس موتوپیک به‌زودی در پنل سازمانی تپسی که ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها است فعال خواهد شد. برای استفاده از سرویس موتوپیک کافی است در اپلیکیشن تپسی پس از انتخاب مبدأ و مقصد، از منوی سرویس‌ها «موتوپیک» را انتخاب کنید. در صورتی که پس از جست‌وجو، موتوپیکی یافت نشد، سیستم به‌صورت خودکار به جست‌وجوی اتوپیک خواهد پرداخت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.