اپراتورها

تلفن همراه

January 12, 2021
16:02 سه شنبه، 23ام دیماه 1399
کد خبر: 120108

سیم کارت سازمانی و فروشگاه آنلاین «همراه اول»، پاسخی به نیاز کسب و کارهای جدید

 
سیم کارت سازمانی و فروشگاه آنلاین «همراه اول»، پاسخی به نیاز کسب و کارهای جدید است
 
 این روزها که در شهرهای بزرگ ازدیاد جمعیت است مردم ساعت ها در ترافیک بسر می برند و وقت زیادی از آنها تلف می شود. جدا از وقت زیاد، ترافیک باعث سردرگمی و ناراحتی های عصبی می شود . به همین دلیل مردم ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را از نزدیک ترین مکان ها خریداری کنند و امکان دارد این کالا ها را با قیمتی بسیار بیشتر تهیه کنند.
 
با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دستگاه ها و ابزار های ارتباطی نوین ، کسب و کار و مشاغل جدید به وجود آمده است. در سال‌های اخیر شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند باعث شده است تا تعداد کاربران اینترنت افزایش یابد . این تحولات اینترنت را به بستری برای کسب و کار های مختلف تبدیل کرده است. فروشگاه آنلاین که این روز ها تعدادشان در حال افزایش می باشد یکی از این مشاغل است . این فروشگاه ها با آنکه مجازی هستند اما تعداد زیادی کارمند دارند . فروشگاه آنلاین لوازم خانگی ، فروشگاه آنلاین لباس و فروشگاه آنلاین موبایل و … از این دسته فروشگاه هایی می باشند که کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نموده اند .
 
با توجه به رونق کسب و کار های مجازی بسیاری از مشاغل که به صورت سنتی کار می کنند تصمیم گرفته اند پا به این عرصه فروش آنلاین بگذارند .فروشگاه های اینترنتی علاوه بر مزیت هایی برای فروشندگان مزیت های زیادی نیز برای مشتری ها دارد . ارائه محصول به صورت دیجیتالی بر زندگی مردم تاثیرات مثبت زیادی گذاشته است . به طوری که بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند . البته خرید سنتی هنوز هم مانند گذشته رواج دارد.
 
با گسترش فناوری و تکنولوژی متقابلا نیاز های زندگی نیز بیشتر می شود . در دنیای امروز که همه کشورها در حال توسعه و پیشرفت می باشند نیاز های زندگی مردم نیز متفاوت می شود. در این حال ، وقت و زمان برای همه بسیار اهمیت دارد و مردم می کوشند تا از زمان خود بهترین استفاده را کنند . در میان زمان زیادی صرف خرید مایحتاج اولیه زندگی می شود . در همین راستا سازمان‌های خلاق از جمله «همراه اول» توانستند با نو آوری امکاناتی را فراهم آورند که در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود. این روزها کلماتی مانند ؛ خرید آنلاین ، خرید اینترنتی ، فروشگاه آنلاین ، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه دیجیتالی و از این قبیل عبارات زیاد به گوش می رسد مفهوم همه این کلمات یکی است .
 
سیم‌کارت سازمانی
 
همراه اول به‌عنوان اولین اپراتور موبایل با گسترده­ترین پوشش شبکه در ایران، در کنار خدمات متنوع که به مشترکین خود ارائه می‌کند، آمادگی دارد تا نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را به انواع سیمکارت‌های دائمی و اعتباری به‌صورت متمرکز و یکپارچه تأمین نماید. باتوجه به نقش اساسی کارمندان در ایجاد روابط سازمان‌ها با شرکای تجاری و مشتریان‌شان، ارائه سیمکارت‌هایی با مالکیت سازمانی از جمله راهکارهای موثر در راستای مدیریت و استمرار این نوع ارتباطات است که در مواردی همچون تغییر سمت و یا جابه‌جایی پرسنل از خدشه‌دار شدن ارتباطات سازمان جلوگیری می‌کند. همچنین کارکنان سازمان که با مشتریان در ارتباط هستند با حفظ حریم خصوصی خود می‌توانند شماره سیمکارت‌های سازمانی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.
 
همچنین در راستای توسعه سرویس‌های مبتنی بر دیتا، سیمکارت‌ سازمانی دیتای همراه اول به سازمان­ها ارائه می‌شود. هدف از ارائه این سیمکارت­ها تسهیل ارتباط با دستگاه‌های اندازه‌گیر، مودم‌ها، انواع سیستم‌های کنترلی و به‌کارگیری انواع برنامه­های کاربردی سازمان است که نیاز به بسترهای انتقال دیتا دارد. علاوه بر این، بسته­های سازمانی دیتا و سایر سرویس­های مبتنی بر دیتای همراه اول کسب‌‌و‌کار بر روی این سیمکارت­ها قابل ارائه هستند.
 
مزایا و کاربردها:
 
فعال‌سازی و عرضه سیمکارت­ها به‌صورت یکجا
 
ارائه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیمکارت­های سازمانی
 
امکان تخصیص شماره‌های متوالی
 
امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا
 
علاوه بر مزایای مذکور، سازمان­ها می­توانند از خدمات صورت­حساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره­مند شوند.
 
تخصیص اعتبار ریالی
 
با ارائه این سرویس، امکان تخصیص مبالغ مشخصی جهت مصارف ارتباطی کارکنان و تجهیزات سازمان‌ها اعم از مکالمه، پیامک و دیتا فراهم می‌شود. یکی از اهداف ارائه این سرویس، تسهیل فرایند پرداخت هزینه‌های ارتباطی سازمان است. مزیت اصلی سرویس تخصیص اعتبار ریالی، قابلیت پرداخت مبالغ مورد نظر سازمان در یک صورت‌حساب برای هر نوبت استفاده از سرویس است. سایر مزایا و کاربردهای این سرویس به شرح ذیل است:
 
امکان استفاده به دفعات در یک دوره صورت‌حساب‌گیری
 
امکان پرداخت بدهی انباشته سازمان به صورت چند مرحله‌ای
 
عدم محدودیت زمانی در استفاده از مبلغ اعتبار تخصیص یافته
 
شارژ گروهی سازمانی
 
این سرویس با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیمکارت­های اعتباری مشتریان سازمانی، مدیریت هزینه‌های ارتباطی و صرفه­جویی در زمان خرید شارژ از طریق یک پنل اختصاصی جهت شارژ گروهی این سیمکارت‌ها فراهم شده است. در مواردی که ارتباط مالی سیمکارت‌های ارتباطی با حساب سازمان قطع باشد، مدیریت هزینه‌های ارتباطی بر عهده استفاده کننده سیمکارت بوده و شارژ گروهی این امکان را فراهم می‌کند که شماره دلخواه به مبالغ مورد نظر به صورت یکجا شارژ شود. سایر مزایا و کاربردهای این سرویس به شرح ذیل است:
 
امکان ارائه پنل اختصاصی مدیریت شارژ سیمکارت­های اعتباری در بستر اینترنت
 
امکان مشاهده مانده اعتبار سیمکارت­های اعتباری
 
فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول
 
با توجه به شرایط حاکم بر کشور، فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول مهم‌ترین درگاه فروش به حساب می‌آید که امکان خرید محصولات و خدمات سازمانی را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است. با استفاده از این فروشگاه که از طریق وب سایت سازمانی همراه اول در دسترس کلیه شرکت­ها و سازمان­ها است، پس از ایجاد حساب کاربری معتبر، امکان ثبت سفارش و خرید محصولات و خدمات سازمانی توسط نماینده سازمان به دفعات وجود دارد و محصولات خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد. در این فروشگاه امکان ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت اخذ خدمت مورد نظر، مشاهده و انتخاب محصولات و خدمات، خرید و پیگیری سفارش خریداری شده برای مشتری فراهم شده است.
 
همچنین امکان سفارش و خرید به صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر فروش اپراتور اول تلفن همراه نیز فراهم است.
 
مزایا و کاربردها:
 
دسترسی به محصولات و خدمات سازمانی در کوتاهترین زمان ممکن با ترک تشریفات اداری
 
ارسال رایگان محصولات خریداری شده به تمام نقاط کشور
 
امکان مشاهده، بررسی ویژگی­ها، قابلیت‌ها و قیمت محصولات و خدمات سازمانی
 
امکان ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری
 
دسترسی به امکان خرید محصولات و خدمات سازمانی در هر نقطه از کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری
 
پشتیبانی ویژه همراه اول به منظور رفع مشکلات احتمالی در حین ثبت سفارش و ارائه راهنمایی‌های لازم؛ همچنین تخصیص پنل Ecare سازمانی و مرکز تماس 9995 برای رسیدگی به خواسته‌های مشترکان سازمانی
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.