تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 13, 2021
10:45 چهارشنبه، 24ام دیماه 1399
کد خبر: 120118

مصمم به حل مسایل و مشکلات بانوان شبکه پستی هستیم

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اینکه بانوان، نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، رسیدگی و حل مشکلات آنها حائز اهمیت است.
به گزارش مرکز روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در دیدار با حانیه سامعی که با حضور فریبا مرادی عضو هیئت مدیره، مریم سلحشور مسئول امور بانوان و شماری از بانوان شبکه پستی انجام شد، افزود: مسایل زنان همواره برای ما مهم است، به همین دلیل تلاش می‌کنیم شرایط مناسبی را برای فعالیت آنها فراهم آوریم.
وی با اشاره به اینکه ماهیت کار پست، خدماتی، فیزیکی و سخت‌افزاری است، به طوریکه 90 درصد کارکنان شبکه در بخش‌های اجرایی اعم از توزیع و تجزیه و مبادلات مشغول فعالیت هستند و  تنها 10 درصد در بخش‌های ستادی به کار گرفته شده‌اند، تصریح کرد: با وجود این، در حال حاضر حدود 50 مورد از پست های مدیریتی از مدیریت ارشد گرفته تا مدیریت میانی، در اختیار بانوان قرار دارد.
معاون وزیر به موضوع استفاده بیشتر از ظرفیت نیروی انسانی زن در پست‌های مدیریتی و تصمیم‌ساز نیز اشاره کرد و گفت: بانوان می‌بایست با تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، خود را آماده قبول این مسئولیت‌ها کنند تا بیش از پیش از توانمندی های آنان استفاده شود.
سبحانی‌فر با توصیه به اینکه بانوان حفظ سلامت خود را در اولویت قرار دهند، افزود: استفاده از خدمات بیمه تکمیلی ظرفیت مناسبی فراهم آورده تا همه کارکنان به ویژه بانوان بدون پرداخت هزینه‌ای، به انجام آزمایشات غربالگری و پیشگیرانه بپردازند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بهبود معیشت کارکنان با نگاه یکسان به همه کارکنان اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در پرداختی‌ها، یکی از برنامه‌های محوری اوست، اظهار داشت: مصمم هستیم ضمن تقویت زیرساخت‌ها و آسانتر کردن شرایط کار همکاران، مطالبات آنها به‌ویژه سختی کار و تبدیل وضعیت استخدامی آنها را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و به کمک نمایندگان مجلس دنبال کنیم.
در این جلسه مشاور وزیر و نماینده بانوان شرکت ملی پست به طرح مسایل و مشکلات بانوان شبکه پستی پرداختند و مدیرعامل در خصوص هر یک از موارد دستورات و توصیه‌های لازم را ارایه داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.