تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 13, 2021
11:27 چهارشنبه، 24ام دیماه 1399
کد خبر: 120131

توانمندسازی برندهای ایرانی در دیجی‌کالا با بزرگترین کمپین محیطی تهران؛ جشنواره «بهترین‌ها در کنار هم»

دیجی‌کالا بزرگترین کمپین محیطی شهر تهران را در دی ماه ۹۹ با همراهی برندهای برتر ایرانی برگزار می‌کند.
 
 
دیجی کالا توانمندسازی کسب‌و‌کارهای ایرانی را مهمترین مسؤولیت اجتماعی خود می‌داند. علاوه بر فراهم‌سازی بستر مارکت‌پلیس برای ورود فروشندگان مختلف به بازار بزرگتر آنلاین در سال‌های گذشته، دیجی‌کالا در آخرین اقدام خود این کمپین محیطی را با نام جشنوراه «بهترین‌ها در کنار هم» با هدف بیشتر دیده شدن برندهای ایرانی، تشویق دیگر کسب‌وکارهای فعال در حوزه خرده‌فروشی و هم‌ افزایی تبلیغات در فضاهای آفلاین و آنلاین اجرا می‌کند.
 
 
این نوع همکاری میان پلتفرم‌های مارکت‌پلیس و برندهای فعال ایرانی می‌تواند نوعی بازی بُرد-بُرد برای هر دو طرف باشد؛ هم دیجی‌کالا به‌عنوان یک پلتفرم مارکت‌پلیس و هم برندها به عنوان کسب‌وکارهای فعال ایرانی از قابلیت‌های یکدیگر برای برندسازی، فروش و آشنایی گستره وسیع‌تری از مخاطبان برخوردار می‌شوند.
 
این کمپین تبلیغات محیطی فرصت مناسبی برای تمامی برندهای ایرانی است؛ چرا که در آن بیش از ۲۴ برند ایرانی شرکت دارند و تبلیغ آن‌ها روی بیش از ۱۶۰ بیلبورد، استرابورد، CLB و عرشه پل به صورت ثابت، فعال است. این یک رکورد برای دیجی‌کالا و تمام کسب‌و‌کارها در برگزاری کمپین محیطی هم‌زمان در سطح شهر است.
 
به گفته مدیر پروژه این کمپین، شهر تهران به مدت یک ماه از ۲ تا ۳۰ دی‌ماه، میزبان جشنواره «بهترین‌ها در کنار هم» است و کاربران می‌توانند با خرید از محصولات هریک از برندهای همراه دیجی‌کالا، شانس شرکت در قرعه‌کشی جوایز مربوط به آن برند را کسب کنند.
 
دیجی کالا امیدوار است که این جشنواره، موفقیت بزرگی برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکارهای شرکت کننده باشد و در تلاش است تا میزبان برندهای بیشتر و بزرگتری در فضای شهری باشد.
 
از جمله برندهای شرکت کننده در این کمپین محیطی می‌توان به پرسیل، بن مانو، یونیلور، درماکلین و چشمه نور اشاره کرد.
 
برای آشنایی بیشتر با این جشنواره و برندهای شرکت‌کننده در آن، از این لینک وارد شوید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.