تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 15, 2021
13:53 جمعه، 26ام دیماه 1399
کد خبر: 120198

بیانیه سرآوا درمورد دستگیری معاون بین‌الملل این هلدینگ هنگام خروج از کشور منتشر شد

 
 
روز گذشته، خبری مبنی بر دستگیری معاون سابق هلدینگ سرمایه‌گذاری «سرآوا» هنگام خروج از کشور منتشر شد. شرکت سرآوا با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اطلاع‌رسانی کرده است.
 
روز پیش، خبری مبنی بر دستگیری معاون بین‌الملل هلدینگ سرمایه‌گذاری سرآوا هنگام خروج از کشور، در رسانه‌ها منتشر شد. هلدینگ سرآوا در چند کسب‌وکار شناخته‌شده‌ی ایران ازجمله دیجی‌کالا، علی‌بابا، دیوار و کافه‌بازار سرمایه‌گذاری کرده است.
 
رسانه‌ها نوشتند که این شخص با نام عماد ادوارد شرقی «به اتهام جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات نظامی به ۱۰ سال حبس محکوم و با قرار وثیقه آزاد شده بود که قبل از برگزاری دادگاه تجدید نظر قصد فرار داشت.» حال شرکت سرآوا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به صحت و سقم این موضوع اطلاع‌رسانی کرده است.
 
در بیانیه‌ی سرآوا که دراختیار زومیت قرار گرفته، گفته شده که عماد شرقی هیچ‌گونه ارتباطی با شرکت و مدیران سرآوا وجود ندارد. سرآوا در این مورد، به پیگیری پیگیری‌‌ نهادهای قضایی در سال ۹۷ اشاره و بر همین اساس اعلام می‌کند که «ارتباط دادن خبر دستگیری ایشان به سرآوا هدفی جز مغشوش کردن افکار عمومی و ایجاد جو ناامیدی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ندارد.»
 
روابط عمومی سرآوا تأکید می‌کند که این شرکت به‌عنوان اولین و موفق‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی در حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال همواره با شفافیت کامل در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و هیچ‌کدام از موسسان،‌ مدیران و اعضای هیات مدیره‌ا ازجمله سید سعید رحمانی خضری، پرونده یا حکم قضایی از مراجع قضایی کشور ندارند.
 
سرآوا در انتها آورده است: «سرآوا به‌عنوان شرکت پیشرو سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای اینترنتی، بر امیدبخشی به جوانان کارآفرین ایرانی و تلاش در جهت ایجاد استقلال اقتصادی و امنیت ملی تأکید دارد و با رعایت قوانین کشور با افتخار این مسیر را ادامه می‌دهد.»
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.