اپراتورها

اپلیکیشن

تلفن همراه

January 17, 2021
12:59 یکشنبه، 28ام دیماه 1399
کد خبر: 120249

رکورد پخش زنده ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با ٣.۴ میلیون تماشا

پخش زنده شب گذشته ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با ٣.۴ میلیون بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت.
 
 
به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز شنبه ٢٧ دی‌ماه پخش زنده برنامه ١٠٠٠ هیئت‌ مذهبی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روبیکا در مجموع بیش از ٢ میلیون و ۶٢ هزار تماشای آنلاین و یک میلیون و ٣٣١ هزار تماشای آفلاین داشت.
 
در قالب این پویش که با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق برگزار می‌شد، تمام هیئت‌ها می‌توانستند از امکان پخش زنده مراسم خود در پیام‌رسان روبیکا بهره‌مند شوند.
 
با توجه به محدودیت‌های کرونایی و ضرورت ارائه خدمات آنلاین به محافل مذهبی، همراه اول به تمامی هیئت‌هایی که در این پویش مشارکت کردند، اینترنت رایگان اهدا کرد. 
 
راه‌اندازی هیئت سیار «عقیق فاطمی» از دیگر برنامه‌های این پویش بود که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) به حرکت درآمده تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از این فرصت معنوی بهره‌مند شوند.
 
همچنین ویژه برنامه «باب‌القبله» که در مناسبت‌های مذهبی از پیام‌رسان روبیکا پخش می‌شود، در ایام فاطمیه از کانال عقیق در روبیکا و با حضور مهمانان مذهبی، فرهنگی و هنری به‌صورت آنلاین پخش شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.