اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

January 20, 2021
16:52 چهارشنبه، 1ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120351

بایت‌دنس مالک شبکه اجتماعی تیک‌تاک خدمات پرداخت خود را در چین راه‌اندازی می‌کند

 
بایت‌دنس خدمات پرداخت تازه‌ای را در چین راه‌اندازی می‌کند. این شرکت که مالک تیک‌تاک و اپلیکیشن دویین نسخه چینی آن است اعلام کرده که یک سیستم پرداخت آنلاین برای کاربران چینی خود با نام دویین‌پی راه‌اندازی خواهد کرد.
 
کاربران دویین می‌توانند در این اپلیکیشن نمایش ویدیو‌های کوتاه از دویین‌پی استفاده کنند.
 
شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای اعلام کرده «تنظیمات دویین‌پی به گونه‌ای است که گزینه‌های پرداخت موجود را تکمیل می‌کند و در نهایت تجربه کاربر در دویین را بهبود می‌بخشد».
 
در حال حاضر اپلیکیشن دویین برای خرید‌های خود دو گزینه علی‌پی و وی‌چت پی که دو سیستم پرداخت اصلی در چین محسوب می‌شوند را ارائه می‌دهد. طبق تحقیقات گروه مشاوره آی‌ریسرچ(iResearch) علی‌پی و وی‌چت‌ پی بیش از ۹۰ درصد از پرداخت‌های موبایلی در بازار چین را به خود اختصاص می‌دهند. هردوی این گزینه‌های پرداخت علاوه بر اینکه در اپلیکیشن‌ها و فضای آنلاین قابل استفاده هستند به صورت بارکد برای خرید اقلام فیزیکی هم کاربرد دارند. اما سیستم پرداخت دویین پی‌ فعلا تنها در اپلیکیشن دویین فعالیت می‌کند.
 
سیستم پرداخت دویین توسط گروه تکنولوژی ووهان انژانگ یبائو اداره می‌شود، شرکتی که بایت‌دنس حدود دو سال پیش آن را خریداری کرد. کاربران برای استفاده از دویین‌پی به یک حساب بانکی چینی نیاز دارند.
 
این اقدام شرکت بایت‌دنس برای ورود به حوزه فین‌تک‌ها و تجارت الکترونیکی، حاکی از تمایل این شرکت برای توسعه در زمینه‌هایی فراتر از شبکه اجتماعی است. این شرکت در حوزه‌های دیگری از جمله بازی موبایل، موتور جستجو و پخش موسیقی هم فعالیت دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.