تلفن همراه

فناوری

گوشی

January 27, 2021
15:27 چهارشنبه، 8ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120559

هوآوی همچنان در جایگاه نخست فروش گوشی هوشمند 5G در بازار چین

 
 
شرکت هوآوی موفق به حفظ جایگاه نخست خود در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند 5G در بازار چین شده است.
 
ر اساس اطلاعات و گزارش‌های منتشرشده از سوی شرکت مارکتینگPush Big، هوآوی توانسته در سال 2020 میلادی، 48.8 درصد سهم بازار گوشی‌های هوشمند 5G را به خود اختصاص دهد.
 
جالب‌ترین بخش این گزارش را می‌توان اختلاف قابل توجه برندی دانست که در جایگاه دوم قرار دارد؛ شرکت ویوو با 16.6 درصد سهم بازار توانسته در جایگاه دوم قرار بگیرد اما فقط حدود یک سوم سهم بازار هوآوی را در اختیار دارد.
 
گوشی هوشمند هوآوی P40 Pro از نظر فروش و فعال‌سازی دستگاه‌های 5G در بازار، رتبه اول را به دست آورده و جالب آن که سه گوشی هوشمند بعدی هم از برند هوآوی هستند؛ جایگاه دوم در اختیار هوآوی P40 بوده و نام Nova 7 Pro و Nova 7 SE هم در جایگاه‌های سوم و چهارم دیده می‌شود.  آیفون 12 تنها موفق به قرار گرفتن در جایگاه پنجم این لیست شده است.

 
از ابتدای ورود گوشی‌های 5G به بازار، هوآوی همواره در زمره موفق‌ترین‌های بازار قرار داشته است. این شرکت که خود یکی از شرکت‌های پیشرو ارائه خدمات سخت‌افزاری شبکه 5G در دنیا است، با تمرکز فوق‌العاده بر این فناوری به دنبال موفقیت در این بازار است.

هوآوی با داشتن بیش از ۵ گوشی هوشمند در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G سال 2020 بیشترین تاثیرگذاری در این بازار را داشته است. در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که هوآوی را باید حکمران این بخش از بازار دانست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.