رسانه‌های اجتماعی

January 29, 2021
16:32 جمعه، 10ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120594

داشبور حرفه‌ای اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا و کسب و کارها

پر طرفدارترین شبکه اجتماعی دنیا، یعنی اینستاگرام قصد دارد، امکانات جدید و کاملی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
 
در خبر منتشر شده از سوی Engadget، اینستاگرام در حال آماده‌سازی داشبورد جدید خود، تحت عنوان Professional Dashboard برای صاحبان مشاغل و افراد تأثیرگذار است. در این قابلیت جدید، میان‌برهایی را برای دسترسی جامع‌تر به محتوای منتشر شده به‌صورت Partnership فراهم شده است، که به موجب آن کاربران دارای کسب‌وکار های رستوران، فروشگاه‌ها و دیگر مشاغل می‌توانند بخش تبلیغات خود را دقیق رصد کنند. بخش فروشگاه (Shopping) اینستاگرام نیز در اختیار این دسته از کاربران قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید فعالیت مخاطبان را مورد بررسی قرار دهید، و دسترسی بهتری به محتوای آموزشی داشته باشید.
 
هرچند قابلیت‌های یاد شده مدت‌ها است مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما اولین‌بار است که این شرکت تمامی این امکانات را به‌صورت متمرکز در یک فضا قرار داده است. با این به‌روزرسانی اهمیت اینستاگرام، روزبه‌روز برای صاحبان مشاغل و اینفلوئنسرها افزایش خواهد یافت. به‌تازگی فیسبوک در تلاش است، توجه کاربرانی که کسب‌وکارشان به این پلتفرم وابسته است را جلب کند، و می‌توان گفت بخش خرید را به تمامی قسمت‌های نرم‌افزار خود اضافه کرده است. اینستاگرام از سوی کاربران محبوب خود برای کمک به کسب درآمد تحت فشار قرار گرفته، چرا که تولید‌کنندگان محتوا پلتفرم‌های بیشتری برای این امر نیاز دارند.
 
در تابستان گذشته TikTok، مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار برای تولید‌کنندگان محتوا و ستاره‌های مشهور نرم‌افزار خود در نظر گرفته بود. همچنین اخیرا اسنپ چت نیز برای دیده شدن ویدیوهای کاربران خود، قابلیت Spotlight را معرفی کرده است، تا از این طریق بتواند مبلغی را به کاربران خود پرداخت کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.