اپلیکیشن

تلفن همراه

February 2, 2021
14:42 سه شنبه، 14ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120734

فاز 3 «شاد» رونمایی شد

در دومین روز دهه فجر، آیین رونمایی از فاز 3 شبکه آموزشی «شاد» با حضور وزیر آموزش ‌و پرورش برگزار شد.
 
 
در این مراسم پیرامون موضوعاتی از جمله آینده شاد، برنامه‌های توسعه‌ای شاد و پسا کرونا، تأثیرگذاری بیشتر برنامه‌ها، مقایسه ایران و سایر کشورهای دنیا در مواجهه با برنامه‌های آموزش مجازی در شرایط کرونایی، آموزش نوآموزان پیش‌دبستانی در شاد، معرفی شادنما و برنامه‌های آن، معرفی برنامه‌های ورزش صبحگاهی و استعدادیابی ورزشی، خدمات ویژه دانش آموزان استثنایی، معرفی سامانه جدید گزارش‌گیری، معرفی خدمات ویژه روسای فناوری استان‌ها و اعلان مقررات مدیریت کانال‌ها و گروه‌ها، معرفی تدریس برتر، معرفی آزمون ساز، نسخه وب، جنگ شادی و … سخنرانی‌هایی ارایه شد.
 
در همین رابطه رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش اظهار کرد: شبکه شاد؛ سامانه‌ای بومی، امن، اختصاصی، رایگان و فراگیر است که در دوران اوج کرونا و تعطیلی اماکن مختلف موجب استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس، معلمان و دانش آموزان شد.
 
علی باقر زاده در آیین رونمایی از فاز 3 شبکه دانش‌آموزی شاد که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و اعضای شورای معاونان در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: شبکه شاد که مخفف «شبکه آموزشی دانش‌آموز» است به‌عنوان یک سامانه‌ای بومی، امن، اختصاصی، رایگان و فراگیر در اوج روزهایی که کرونا باعث تعطیلی مدارس شد و هیچ راهی برای اتصال دانش‌آموز به مدارس نبود در کوتاه‌مدت به دست توانمند همکاران خلاق همین سرزمین و وقت گذاری زیاد وزیر و معاونان وی راه‌اندازی شد.
 
وی بابیان اینکه شبکه شاد مسیر تعالی خود را در مدت‌زمان سپری‌شده طی کرده است، افزود: محدودیت‌هایی در سراسر کشور داریم که مربوط به زیرساخت‌های دیگر است؛ آموزش‌وپرورش با همراهی همراه اول و متناسب با فرصت و آمادگی‌های ایجادشده واکنش مناسبی را در ایام اوج شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل و اماکن مختلف نشان داد و محصول کار آن شبکه شاد شد.
 
باقرزاده گفت: امروز شبکه شاد به یکی از بزرگ‌ترین و فراگیرترین پلتفرم‌های آموزشی در سراسر کشور تبدیل‌شده است و بیش از ۱۱۵هزار مدیر واحد آموزشی در شاد احراز هویت شده‌اند و امکان استفاده از سرویس‌ها را برای اعمال و راهبری آموزش در دسترس دارند.
 
رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی بابیان اینکه ۷۲۷هزار معلم به‌عنوان ادمین کلاس‌ها در شبکه شاد هستند و روزانه متوسط ۶۰دقیقه در کلاس فعالیت دارند، افزود: برای تولید محتوا دبیرخانه‌های متعددی شکل گرفتند و نیروهای متعددی در حال فعالیت هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.