بازی

فناوری اطلاعات

February 10, 2021
16:50 چهارشنبه، 22ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120966

کمپین نوروزی «بازینو» بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود

کمپین نوروزی بازی‌های موبایلی ایرانی «بازینو» با هدف حمایت از تولیدکنندگان ایرانی بازی‌های ویدئویی و آشنایی کاربران ایرانی با این بازی‌ها توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ۱۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، کمپین نوروزی بازی­‌های موبایلی ایرانی«بازینو»، فرصتی برای عرضه و معرفی تمام محصولات تولید شده توسط بازی­‌سازان ایرانی و آشنایی کاربران ایرانی با این بازی‌ها است.
 
برای حضور در این کمپین پس از اعلام فراخوان، تمامی بازی­‌سازان ایرانی که حداقل یک محصول در یکی از فروشگاه‌­های ایرانی عرضه دیجیتال بازی‌های موبایلی ارائه کرده­‌اند، می‌­توانند درخواست خود را برای حضور در این کمپین ثبت کنند. پس از ثبت درخواست‌ها، شورای ارزیابی با توجه به شاخص‌های بازی‌های متقاضی شرکت در کمپین، بازی‌های نهایی را انتخاب و عناوین بازی‌های منتخب به‌صورت عمومی اعلام می‌شود.
 
شورای ارزیابی کمپین نوروزی «بازینو» بازی‌های تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی را براساس شاخص­‌های چون مدت زمان انتشار بازی، امتیاز بازی در فروشگاه‌­ها، تعداد نصب فعال بازی، مدل درآمدی بازی و غیره بررسی می‌کنند. علاوه براین شاخص‌ها، بازی‌هایی که امکان برگزاری مسابقات آنلاین برای نوروز ۱۴۰۰ و طراحی هنری و بازی ویژه‌ای‌ برای نوروز ۱۴۰۰ داشته‌ باشند، نیز در انتخاب بازی‌ها برای کمپین نوروزی «بازینو» از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.
 
تبلیغات بازی­‌های منتخب در این کمپین نیز از طریق تمامی کانال­های عرضه محتوای تبلیغاتی برای کاربران نمایش داده می‌شود و کاربران با کلیک و انتخاب هر یک از ورودی‌های طراحی شده برای کمپین به صفحه میزبان در سایت بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای هدایت می‌شود تا از طریق این صفحه به لینک دریافت و نصب بازی‌های شرکت‌کننده در این کمپین در یکی از فروشگاه­های عرضه دیجیتال بازی‌های موبایلی دسترسی پیدا کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.