تلفن همراه

گوشی

February 12, 2021
18:13 جمعه، 24ام بهمنماه 1399
کد خبر: 121006

فروش خانواده گلکسی S21 در کره ۳۰ درصد بیشتر از نسل گذشته است

سران شرکت سامسونگ اطلاعات جالبی ازجمله مقایسه‌ی فروش سری گلکسی اس 21 با نسل پیشین در کره جنوبی را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند.
 
 
از عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۱ مدتی می‌گذرد؛ محصولاتی که انتظارات فراوانی از موفقیت آن‌ها در بازار کره جنوبی و جهانی می‌رود. حال، سایت خبری Sammobile با انتشار گزارشی از فروش مطلوب پرچم‌داران سامسونگ در کشور کره جنوبی خبر می‌دهد.
 
سران سامسونگ مدعی شده‌اند که سری گلکسی اس ۲۱ در بازه‌ی یازده روزه از زمان عرضه (۲۹ ژانویه تا ۸ فوریه) توانسته‌اند درمقایسه‌با سری گلکسی اس ۲۰ حدود ۳۰ درصد فروش بیشتری در کره جنوبی داشته باشند. چنین امری نشان می‌دهد که حداقل در کشور کره جنوبی، کاربران رضایت بیشتری از سری گلکسی ۲۱ در مقایسه با پرچم‌داران سال ۲۰۲۰ سامسونگ داشته‌اند.
 
سامسونگ می‌گوید در میان محصولات سری گلکسی اس ۲۱ نسخه‌‌ی عادی بیشترین فروش را داشته است. از تعداد گوشی‌های هوشمند فروخته‌شده در بازه‌ی زمانی ۱۱ روزه، ۴۰ درصد به گلکسی اس ۲۱ تعلق دارد و در ادامه ۳۶ درصد به گلکسی اس ۲۱ اولترا و ۲۴ درصد نیز به گلکسی اس ۲۱ پلاس متعلق است.
 
متاسفانه آمارها شامل تعداد گوشی‌های هوشمند فروخته‌شده نمی‌شود و به‌صورت درصدی به مقایسه‌ی فروش سری گلکسی اس ۲۱ با سری گلکسی اس ۲۰ پرداخته شده است. بااین‌حال، طی گزارش سران سامسونگ، اطلاعات جالبی نیز در اختیارمان قرار گرفته که اشاره دارد کاربران بین رنگ‌بندی‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۱ بیشتر به انتخاب رنگ‌های مشکی و بنفش تمایل نشان داده‌اند.
 
اخبار مرتبط با فروش مطلوب سری گلکسی اس ۲۱ در کره جنوبی در حالی منتشر شده است که چندی پیش خبری در مورد فروش بسیار خوب پرچم‌داران سامسونگ در بریتانیا فضای مجازی را پر کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.