رسانه‌های اجتماعی

February 16, 2021
16:40 سه شنبه، 28ام بهمنماه 1399
کد خبر: 121165

واکنش سخنگوی رئیس جمهور روسیه به پیشنهاد چت ایلان ماسک با پوتین

 
 
سخنگوی رئیس جمهور روسیه در پاسخ به دعوت ایلان ماسک برای چت با ولادیمیر پوتین آن را پیشنهاد جالبی خواند و اضافه کرد که باید بررسی شود.
 
به نقل از رویترز، ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و اسپیس ایکس چند روز قبل از رئیس جمهور روسیه دعوت کرد تا در شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» (Club house) با او چت کند. کاخ کرملین نیز در پاسخ، این دعوت را «بسیار جالب» خوانده است.
 
روز یکشنبه ایلان ماسک در پیامی حساب کاربری کاخ ریاست جمهوری روسیه را تگ کرد و نوشت: آیا تمایل دارید در کلاب هاوس با من گفتگو کنید؟
 
او در توئیتی دیگر نوشت: برایم افتخار بزرگی است که با شما صحبت کنم.
 
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: به طور کلی این پیشنهاد جذابی است اما باید بدانیم این درخواست چه معنایی دارد و چه چیزی پیشنهاد شده است. نخست باید کنترل کنیم و سپس واکنش نشان می‌دهیم.
 
او در ادامه افزود: رئیس جمهور به طور مستقیم و شخصاً از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کند و در آنها حساب کاربری ندارد.
 
کلاب هاوس یک اپلیکیشن آمریکایی است که سال گذشته عرضه شده است و افراد برای عضویت در آن باید توسط کاربران فعلی دعوت شوند. اپ مذکور چت روم های صوتی ارائه می‌کند که برحسب موضوع تقسیم شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.