اپراتورها

باندپهن

باندپهن ثابت

باندپهن سیار

تلفن همراه

February 20, 2021
15:00 شنبه، 2ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121292

توسعه و ارتقای یکهزار و ۶۴۲ سایت مخابراتی در خوزستان در دست اقدام است

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : توسعه و پایداری شبکه ارتباطات یک هزار و ۶۴۲ سایت مخابراتی در استان در قالب طرح «فازهشت توسعه» در دست انجام است.
 
رحیم فلاح زاده شنبه بیان کرد: یک هزار و ۹۸ سایت از بهمن ماه پارسال تا بهمن ماه امسال در دهه فجر توسعه و ارتقا یافته اند و باقی سایتها نیز تا خرداد ماه سال آینده وارد مدار خواهند شد.
 
وی گفت: این سایت ها به تکنولوژی های روز مجهز می شوند و توسعه می یابند تا مشترکان همراه اول با بهترین کیفیت از این اپراتور استفاده کنند.
 
مدیرمخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در کل کشور ۱۵ هزار سایت برای ارتقا و توسعه در نظر گرفته شدند که از این تعداد سهم استان یکهزار و ۶۴۲ سایت است.
 
۲.۵ برابر شدن پهنای باند اینترنت همراه اول در دوران کرونا
 
مدیرمخابرات منطقه خوزستان در ادامه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف مخابرات پهنای باند اینترنت همراه اول را تا ۲.۵ برابر افزایش داده است.
 
وی گفت: مخابرات استان در صورت نیاز آمادگی افزایش پهنای باند اینترنت را دارد و تاکنون با مشکلی برای تامین شبکه اینترنت مواجه نبودیم.
 
ثابت ماندن تعرفه تلفن ثابت برای مخابرات زیان آور است
 
فلاح زاده افزود: هزینه ای که برای تلفن ثابت از سوی مخابرات انجام می شود از درآمد آن بسیار بیشتر است، تعرفه تلفن ثابت سال هاست که ثابت مانده و با وجود افزایش قیمت تجهیزات، هزینه کردن در بحث تلفن ثابت برای مخابرات زیان‌ده است.
 
مدیرمخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: یک میلیون مشترک تلفن ثبت زیرپوشش مخابرات استان هستند که هزینه های رسیدگی به این شبکه بسیار بالا است و برای سودده بودن این شبکه باید تعرفه های تلفن ثابت تغییر کند.
 
پنج میلیون مشترک همراه اول  و یک میلیون مشترک تلفن ثابت زیر پوشش مخابرات خوزستان هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.