تلفن همراه

گوشی

February 22, 2021
12:14 دوشنبه، 4ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121369

ردمی نوت ۱۰ پرو مکس در دو مدل و با سه رنگ وارد بازار می‌شود

 
شیائومی در تاریخ ۱۴ اسفند از جدیدترین گوشی‌های سری ردمی نوت رونمایی می‌کند. این کمپانی در کنار گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو، ردمی نوت ۱۰ پرو مکس را هم معرفی خواهد کرد که حالا برخی مشخصات آن افشا شده‌اند.
 
گوشی‌های سری ردمی نوت طرفداران زیادی در بازار دارند و شیائومی سال گذشته میلادی تصمیم گرفت با معرفی گوشی ردمی نوت ۹ پرو مکس، نام «مکس» را به این سری اضافه کند. استفاده از نام مکس نشان‌دهنده تجهیز گوشی به بالاترین میزان رم، دوربین‌های بهتر و پشتیبانی از شارژ سریع‌تر نسبت به سایر محصولات این سری است.
 
شیائومی می‌خواهد امسال هم یک گوشی سری نوت را با نام مکس وارد بازار کند که ردمی نوت ۱۰ پرو مکس نام دارد. حالا یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «ایشان آگاروال»، در توییتی مشخصات این دستگاه را اعلام کرده است.
 
این گوشی جدید در نسخه‌های مجهز به ۶ و ۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد و البته در هر دو مدل از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

طبق گزارش‌های گذشته، ردمی نوت ۱۰ پرو به چیپ کوالکام اسنپدراگون 732G و یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود. در صورتی که این مشخصات صحت داشته باشند، انتظار می‌رود در نسخه پرو مکس هم مورد استفاده قرار بگیرند چرا که نسخه‌های مختلف ردمی نوت ۹ از چیپست و باتری یکسان با ردمی نوت ۹ پرو مکس بهره می‌برند.
 
به گفته آرگاوال، گوشی آینده ردمی در سه رنگ شامل آبی، مشکی و برنز وارد بازار می‌شود.
 
تا به امروز شیائومی با انتشار چندین تیزر، ما را با برخی ویژگی‌های گوشی‌های این سری آشنا کرده که برای مثال می‌توان به رفرش ریت بالای نمایشگر اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که محصولات سری ردمی نوت ۱۰ با نمایشگر ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی وارد بازار شوند. از صفحه نمایش این محصولات توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود و از استاندارد IP52 پشتیبانی می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.