اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

February 23, 2021
16:33 سه شنبه، 5ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121427

بازدید رگولاتور از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۹۹

 
حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، با حضور در نمایشگاه تلکام ۹۹، از غرفه ایرانسل بازدید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز سه‌شنبه ۵ اسفند ۹۹، نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راهکارهای نوآورانه (تلکام ۹۹) با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان رگولاتوری، دکتر ستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، مهندس حمید فتاحی معاون وزیر و رییس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز جمعی از معاونین و مدیران شرکت‌های صنایع مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صحاب رسانه و … در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
 
در اولین روز این نمایشگاه، مهندس حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان رگولاتوری در غرفه ایرانسل حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای ایرانسل از جمله هشت ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (5G) در کشور و آخرین محصولات حوزه‌های مختلف دیجیتال، نوآوری، بازاریابی، کسب‌وکار سازمانی، تدارکات و خدمات مشتریان، با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل به گفت‌وگو پرداخت.
 
ایرانسل در این نمایشگاه بین‌المللی، با واحدهای دیجیتال، ایرانسل‌لبز، بازاریابی، کسب‌وکار سازمانی، تدارکات و خدمات مشتریان حضور خواهد داشت تا آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود از جمله هشت ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (5G) در کشور، مودم‌های بومی 4G و 5G، سامانۀ خدمات API برای توانمندسازی کسب و کارها «یلوهاب» (Yellow Hub)، سامانۀ تبلیغات دیجیتال «یلو ادوایز» (Yellow Adwise)، پلتفرم‌ آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار «دانا پلاس»، شتاب دهندۀ کهکشان، سرویس تماس از طریق شبکۀ LTE (VoLTE)، خدمات شارژ اضطراری، سیستم گفتگوی ناهمگام (POC)، مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، خدمات ابری سازمانی سیرنگ و موبایل سازمانی (FMC/MVPN) حضور دارد.
 
همچنین در حاشیۀ این رویداد، تفاهم‌نامه‌هایی میان ایرانسل و دیگر شرکت‌ها با محوریت فعالیت‌های B2B منعقد می‌شود.
 
رویداد بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹)، سه‌شنبه ۵ تا جمعه ۸ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ تا ۱۷ در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.