تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

February 24, 2021
14:36 چهارشنبه، 6ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121462

عرضه هدست واقعیت افزوده به شکل عینک هوشمند

 
شرکت کوالکوم از تولید هدست واقعیت افزوده به شکل عینک هوشمند خبر داده که دارای امکانات منحصر به فرد و سخت افزاری قدرتمند است.
 
 به نقل از گیزمودو، این هدست که اسمارت ویووئر نام دارد مجهز به پردازنده ایکس آر ۱ اسنپ دراگون بوده و دو نمایشگر ۰.۷۱ اینچی میکرو با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در درون آن نصب شده است.
 
نرخ تازه سازی این نمایشگرها ۹۰ هرتز بوده و از قابلیت ردگیری سوژه‌ها، دست و غیره نیز برخوردارند. همچنین دو دوربین با دقت یک مگاپیکسل بر روی دو قاب عینک این هدست واقعیت افزوده نصب شده است.
 
هدست یادشده از دوربین ۸ مگاپیکسلی آر جی بی پشتیبانی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های گوشی‌ها و رایانه‌ها بر روی آن از طریق اتصال مستقیم وجود دارد. این هدست همچنین با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگاری دارد و در صورت اتصال به گوشی‌های اندرویدی می‌تواند برنامه‌های مختلف را به صورت دوبعدی نیز اجرا کند.
 
از هدست تازه کوالکوم می‌توان برای برنامه‌ریزی دورکاری و نیز برگزاری نشست‌های مجازی نیز استفاده کرد. از جمله دیگر امکانات این هدست می‌توان به دو بلندگو، باتری ۲۲۰ میلی آمپری و ۳.۸ واتی، حسگرهای متعدد و غیره اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.