اپراتورها

تلفن همراه

February 26, 2021
12:03 جمعه، 8ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121498

تقدیر و تشکر تعدادی از نمایندگان مجلس از اقدامات همراه اول در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

نائب رئیس مجلس و چند تن از نمایندگان مردم تهران در بهارستان، از اقدامات حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کردند.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی خود، ضمن اعزام تیم یاری رسان و توزیع اقلام خوراکی و بسته‌های حمایتی در مناطق زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارش عملکردی از اقدامات خود به برخی نمایندگان مجلس حاضر در منطقه ارائه داد.
 
سیدیاسر رایگانی، سخنگوی همراه اول که از روز گذشته(6 اسفندماه) به همراه تیمی به مناطق زلزله زده سی سخت رفته است، گزارشی از پایداری و وضعیت شبکه همراه اول در این مناطق و اقدامات حمایتی این اپراتور به علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس، احمد نادری و علی خضریان نمایندگان مردم تهران در بهارستان داد.
 
علی نیکزاد نیز ضمن استماع گزارش عملکرد فنی و همچنین اقدام حمایتی همراه اول از مردم مناطق زلزله زده، فعالیت های اپراتور اول تلفن همراه در زمینه مسؤولیت اجتماعی را ارزنده توصیف و از همراه اول بابت مجموع این اقدامات تقدیر و تشکر کرد.
 
این حادثه غیرمترقبه که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و مصدومیت تعدادی از هموطنان و خسارت به واحدهای مسکونی را سبب شد، در ساعت 22 و پنج دقیقه چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال جاری به قدرت 5.6 ریشتر در بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد رویداد داد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.