اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

February 27, 2021
11:47 شنبه، 9ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121530

کانال وزیر ارتباطات در تلگرام تیک آبی گرفت

 
کانال محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیام رسان خارجی تلگرام در حالی تیک آبی گرفت که چنین اقداماتی پیش از این توسط شورای عالی فضای مجازی ممنوع اعلام شده بود.
 
 فعالیت وزیر ارتباطات در پیام رسان خارجی تلگرام در حالی رسمی شده است که این پیام رسان از سال ۹۶ و به دستور قضائی فیلتر شده و مسدود است.
 
از ۲ روز گذشته کانال رسمی محمدجواد آذری جهرمی با نام «وقایع: آذری جهرمی» با انتشار اطلاعیه‌ای در گروههای تلگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که تنها کانال معتبر وزیر ارتباطات، تیک آبی اخذ کرده است و کانال‌ها و گروههای متعددی که اخیراً به نام وزیر ارتباطات در فضای مجازی ایجاد می‌شوند، معتبر نیستند.
 
 
این کانال از کاربران خواسته که مراتب غیر واقعی بودن کانال‌ها و گروههای فاقد تیک آبی که به نام وزیر ارتباطات ایجاد شده را به دیگران نیز اطلاع دهند تا از سوءاستفاده‌های احتمالی پیشگیری شود.
 
اعطای تیک آبی رویکردی برای تأیید رسمی بودن کانال است و اخذ تیک آبی برای کانال‌های تلگرامی از طریق ربات VerifyBot@ برای همه صاحبان کانال میسر است.
 
در آخرین مطالب این کانال، در خصوص آخرین مهلت دریافت بسته اینترنت ویژه دانشجویان و موضع گیری وزارت ارتباطات درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش درآمد دولت از اپراتورهای ارتباطی، اطلاع رسانی شده است.
 
ایجاد کانال رسمی محمدجواد آذری جهرمی در شبکه پیام رسان تلگرام و اطلاع رسانی گسترده برای آن، در حالی است که مطابق بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، هرگونه استفاده نهادها و مؤسسات دولتی و عمومی از شبکه‌های اجتماعی خارجی ممنوع است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.