اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 28, 2021
16:18 یکشنبه، 10ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121583

برپایی نمایشگاه ۳بعدی از دستاوردهای حوزه آموزش الکترونیکی

همزمان با برگزاری چهاردهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی نمایشگاه ۳ بعدی شرکت‌های فناور در حوزه آموزش الکترونیکی برپا خواهد شد.
 
 کمال خرازی، رییس چهاردهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی در نشست خبری امروز با بیان اینکه این رویداد در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به شیوع کرونا آموزش الکترونیکی به عنوان یک ضرورت مطرح است؛ چرا که در شرایط کنونی آموزش‌های مجازی تبدیل به بخشی از زندگی مردم شده است.
 
وی با اشاره به توسعه استفاده از رایانه و فضای مجازی در زندگی روزمره مردم، اظهار کرد: این امر به گونه‌ای است که نسل جوان آمادگی زیادی برای کار با فضای مجازی دارند و آنها می توانند به خوبی خود را با آموزش مجازی تطبیق دهند و این کنفرانس در چنین شرایطی برگزار خواهد شد.
 
خرازی هدف از برگزاری این کنفرانس را بررسی فناوری‌های مورد نیاز برای ارتقای کیفیت آموزش‌های مجازی عنوان کرد و یادآور شد: در سیستم‌های مجازی معلمان با تعاملی که با شاگردان دارند، قادر به ارزیابی کیفیت آموزش‌ها هستند، ولی این امر در سیستم آموزش عالی الکترونیکی وجود ندارد؛ از این رو کاربرد فناوری‌های نوین در این زمینه وارد شد.
 
رییس کنفرانس یادگیری الکترونیکی بررسی تجارب کشورهای دیگر در حوزه آموزش مجازی و اخلاق و مسئولیت اجتماعی را از محورهای این کنفرانس ذکر کرد و گفت: این کنفرانس با شعار "به سوی یادگیری اثربخش" برگزار می شود که در این راستا ۱۴۲ مقاله ارسال شده است که از این تعداد ۳۶ مقاله فارسی برای ارائه شفاهی و ۴۰مقاله برای ارائه پوستر پذیرش شده است.
 
به گفته وی ۱۰ مقاله انگلیسی برای این کنفرانس ارسال و پذیرش شده است و یک مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
 
خرازی برگزاری ۶ نشست تخصصی قبل از برگزاری کنفرانس اصلی را از برنامه‌های این کنفرانس ذکر کرد و افزود: ۵ سخنران کلیدی از ایران و کشورهای آلمان، آمریکا، زلاندنو و سوئیس در این رویداد به صورت مجازی سخنرانی خواهند داشت.
 
وی از برگزاری نمایشگاه ۳ بعدی از دستاوردهای شرکت‌های فناور و متخصصان حوزه آموزش الکترونیکی همزمان با این کنفرانس خبر داد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.