اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 2, 2021
16:40 سه شنبه، 12ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121659

مدیرعامل دیزنی: 50 درصد مشترکان دیزنی پلاس بزرگسالان بدون فرزند هستند

ICTna.ir – باب چاپک، مدیرعامل والت‌دیزنی اعلام کرد علاقه فوق‌العاده شدید بزرگسالانی که در خانه بچه ندارند به سرویس پخش دیزنی پلاس، موجب افزایش اشتراک‌های این سرویس بیش از پیش‌بینی اولیه شده است.
 
bibchapek.jpg
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دیزنی پلاس در نوامبر 2019 آغاز به کار کرد و رشد آن از حد انتظار وال استریت و پیش‌بینی‌های والت دیزنی فراتر رفته است.
 
درحالی که دیزنی به تامین سرگرمی برای خانواده‌ها مشهور است، دیزنی پلاس امکان ارایه و پخش فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی از مارول، استودیوی لوکاس فیلم جنگ ستارگان و دیگران را فراهم کرده است.
 
از دوم ژانویه سال جاری دیزنی پلاس 94.9 میلیون مشترک جدید در سراسر جهان جذب کرده است و نیمی از آنها خانوارهای بدون فرزند هستند که سهمی بیش از آنچه انتظار می‌رفت را به خود اختصاص داده‌اند.
 
چاپک در یک کنفرانس رسانه‌ای گفته است آنچه ما از آن خبر نداشتیم، اشتیاق افراد غیر خانواده به سرویس‌هایی همچون دیزنی پلاس بود.
 
او افزوده است: در واقع بیش از 50 درصد از بازار جهانی ما اصلا بچه‌ای ندارد و وقتی 50 درصد از کاربران دیزنی پلاس بچه‌ای ندارند، این فرصت وجود دارد تا درمورد ماهیت محتوایی که عرضه می‌کنیم، بزرگ‌تر و وسیع‌تر فکر کنیم.
 
چاپک یک سال پیش مدیرعامل دیزنی شد و کسب و کار رسانه و سرگرمی دیزنی را بازطراحی کرد تا سرویس پخش ویدئویی  را به دلیل تمایل مشتریان به گزینه‌هایی همچون نتفلیکس در اولویت قرار دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.