اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 2, 2021
16:50 سه شنبه، 12ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121662

«گوگل فایننس» به تب جدیدی برای رمزارزها مجهز شد

 
با افزایش روزافزون توجه به رمزارزها، «گوگل فایننس» به منظور پاسخگویی به نیاز کاربران این بخش،‌ تب جدید «Crypto» را به بخش مالی خود اضافه کرد.
 
از این پس کاربران می‌توانند قیمت لحظه‌ای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و برخی دیگر از رمزارزها را تنها با یک کلیک ساده روی تب جدید مشاهده کنند.
 
برای مشاهده قیمت لحظه‌ای رمزارزها لازم است کاربران به بخش گوگل فایننس مراجعه کرده و با کلیک روی تب جدید Crypto در نوار ابزار گوگل به راحتی درجریان قیمت لحظه‌ای و سایر اطلاعات مرتبط با رمزارزها قرار بگیرند. در قسمت پایین صفحه جدید نیز از اطلاعات مقایسه‌ای مهمی از بازارهای مختلف شامل ایالات متحده، اروپا، آسیا و سایر بازارها ارائه می‌شود.
 
 
در حالیکه برخی محققان حوزه اقتصاد بر این باورند که رمزارزها نمی‌توانند به این سرعت به عنوان جریان اصلی مالی، مبادلات بازار را هدایت کنند، برخی تحلیلگران بازار نظر دیگری دارند و اضافه شدن تب جدید مربوط به آن‌ها به گوگل فایننس را مهر تایید مضاعفی بر رشد روزافزون رمزارزها می‌دانند که نشان می‌دهد این حوزه می‌تواند روزهای طلایی را پیش روی خود داشته باشد.
 
طی هفته‌های گذشته، ارزش بیت کوین به بالاترین حد در طول تاریخ خودش رسید. در حالی که این رمزارز نتوانست مدت زمانی طولانی در نقطه اوج باقی بماند، کماکان نسبت به سال گذشته و ماه‌های قبل روند صعودی را طی کرده است.
 
گزارش‌های آماری گوگل نشان می‌دهد که جستجوی کلمه «بیت کوین» طی ماه‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و این موضوع نشان می‌دهد که بیت کوین و سایر رمزارزها در مرکز توجه قرار دارند.
 
در حال حاضر به نظر می‌رسد گوگل فایننس تصمیم گرفته تنها تعداد محدودی از رمزارزها را به صفحه خود اضافه کند. اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد اضافه شدن رمزارزهای دیگری به این قسمت باشیم. با این رویکرد انتظار می‌رود کاربران بیشتری برای مشاهده قیمت آن‌ها و بررسی بازار به این صفحه مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.