اپراتورها

تلفن همراه

March 3, 2021
10:39 چهارشنبه، 13ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121667

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از مرکز تماس ۲۰۲۰ تهران: کسب رضایت مشتریان و ارتقاء جایگاه برند شرکت مخابرات، اولویت اصلی می باشد

سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات منطقه تهران واقع در مرکز مالک اشتر بازدید کرد.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس سلطانی، سه شنبه ۱۲ اسفند ماه به همراه معاونان از مرکز تماس ۲۰۲۰ تهران بازدید کرد و از نزدیک با وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان آشنا شد.
 
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه ۲۰۲۰ به عنوان ویترین خدمات مخابرات در کشور است، اظهار داشت کسب رضایت مشتریان و ارتقاء جایگاه برند شرکت مخابرات ایران، مهمترین اولویت ماست و تحقق این هدف، با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.
 
 
وی افزود اجرای درست و بهینه هر طرح فنی و ارائه خدمات مناسب در استان تهران، با مدیریت دانش و تبادل تخصص و تجربه ها، در سایر استان ها نیز قابل اجرا می باشد.
 
 
سلطانی در ادامه اعلام داشت باید تمرکز خود را به سمت پاسخگویی مکانیزه و اتوماتیک توسط سامانه ۲۰۲۰ معطوف کنیم و در این راستا افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
 
 
در این بازدید که معاونان شرکت مخابرات ایران، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از مدیران منطقه تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود سامانه ۲۰۲۰ و برنامه های در دست اجرا ارائه شد.
 
 
ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ، اظهار داشت در سال جاری در راستای حفاظت و صیانت از سلامت همکاران و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سالن ها،  بخش زیادی از اپراتورها بصورت غیر حضوری و دورکاری در منزل به تماس های شهروندان پاسخگویی و مشکلات آنان را برطرف می کنند.
 
وی همچنین به اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه تهران برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان اشاره و افزود با اجرای طرح های جدید، تحول زیادی در این حوزه اتفاق می افتد که در نهایت افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان را در پی خواهد داشت.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.