رسانه‌های اجتماعی

March 5, 2021
13:03 جمعه، 15ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121723

یوتیوب برای فعالسازی دوباره حساب ترامپ شرط گذاشت

 
 
مدیر ارشد اجرایی یوتیوب اعلام کرد این شبکه اجتماعی هنگامی تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ را رفع می‌کند که تایید شود ریسک خشونت کاهش یافته است.
 
 به نقل از رویترز، پس از حمله حامیان ترامپ به کنگره آمریکا در ششم ژانویه سال جاری میلادی، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری رئیس جمهور پیشین آمریکا را مسدود کردند. به طوری که توئیتر آن را به طور دائم تعلیق کرد. فیس بوک نیز فعالسازی مجدد آن را منوط به رأی هیأت بازبینی خود دانست. در این میان یوتیوب نیز حساب کاربری ترامپ در پلتفرم خود را مسدود کرد.
 
اکنون سوزان ووجیتسکی مدیر ارشد اجرایی یوتیوب در مصاحبه‌ای گفت: کانال ترامپ به دلیل ریسک تهییج خشونت معلق باقی می‌ماند.
 
به گفته او هشدار اخیر پلیس پایتخت آمریکا درباره امکان حمله جدید به کنگره نشان می‌دهد ریسک خشونت همچنان بالا است.
 
ووجیتسکی اشاره کرد یوتیوب با بررسی سیگنال‌های مختلف مانند بیانیه‌ها و هشدارهای دولت، افزایش نیروهای پلیس در سراسر کشور و همچنین میزان خشونت در پلتفرمش، ریسک خشونت را بررسی می‌کند.
 
او در ادامه افزود: ما حساب کاربری را دوباره فعال می‌کنیم. اما زمانی این کار را انجام می‌دهیم که شاهد کاهش نیروهای پلیس در سراسر آمریکا باشیم.
 
همچنین اگر سازمان‌های دولتی هشداری صادر نکنند، این موارد به ما نشان می‌دهند اکنون برای فعال سازی دوباره حساب کاربری ایمن است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.