اپراتورها

تلفن همراه

March 6, 2021
14:11 شنبه، 16ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121760

امکان پرداخت غیرحضوری ازطریق درگاه های شرکت مخابرات ایران

در حال حاضر ، پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت از طریق درگاه های موجود شرکت مخابرات ایران به صورت مطلوب امکان پذیر است .
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس بیدخام ، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل ضمن اعلام مطلب فوق ، اظهار داشت : با توجه به اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها در این ایام، شرکت مخابرات ایران کوشیده تا شرایط ارایه خدمات غیر حضوری را برای مشتریان خود به بهترین نحو فراهم کند .
وی افزود : تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده می شود.
 
بیدخام همچنین به درگاه های شرکت مخابرات ایران اشاره کرد و گفت : سامانه های 2020 ، 2000 ، 2010، USSD، کد دستوری *۲۰۲۰# ، پرتال شرکت مخابرات ایران، سامانه «مخابرات من» و آپ های موبایلی همگی آمادگی ارایه خدمات غیر حضوری به مشتریان این شرکت را دارند.
 
وی افزود: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ،از طریق سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، صدور قبض دوره ، به روز ، تجمعی ، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی ، درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه ) خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در تشریح روش استفاده از "مخابرات من" خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی " مشاهده ریزهزینه های قبض "، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.
 
وی تاکید کرد : مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور همچنین، می توانندصورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس وب سایت شرکت به صورت www.tci.ir/bill ، به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.مشتریان برای استفاده از این امکان ارتباطی، می توانند نشانی /www.tci.ir/bill را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده و در ادامه، شماره تلفن ثابت خود را به همراه کدشهرستان و بدون عدد صفر وارد کنند .
 
وی افزود:پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت همچنین از طریق سامانه ۲۰۰۰،USSD و اپ های موبایلی نیز،امکان پذیر است.
 
 
گفتنی ست ؛ رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷،ثبت و حذف اطلاعات مندرج در سامانه 118 ، خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، غیر فعال کردن خدمات ویژه از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است .

 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.