اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 7, 2021
17:10 یکشنبه، 17ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121829

تلاش همشهری برای بازگشت به بازار آگهی‌های آنلاین

 
به‌نظر می‌رسد نیازمندی‌های روزنامه همشهری که نامش در هیاهوی دنیای دیجیتال گم شده بود پس از ادامه حیات در قالب اپلیکیشن خود، حال از طریق سوپراپلیکیشن روبیکا نیز در درسترس است. 
 
هجوم اینترنت و سونامی تغییرات ایجادشده در پی گسترش آن بسیاری از کسب‌وکارها را در جهان و البته کشورمان دستخوش تغییرات شگرفی کرد. یکی از حوزه‌هایی که درمقایسه‌با کشورهای توسعه‌یافته با تأخیر دچار تحول شد، صنعت انتشار آگهی و نیازمندی‌هایی بود که استقبال از آن‌ها دست‌کمی از روزنامه‌ها و محتوای آن‌ها نداشت.
 
شاید بتوان نیازمندی‌های روزنامه همشهری را ازجمله نمونه‌های شناخته‌شده‌ای خواند که پس از گسترش نفوذ اینترنت و ظهور سرویس‌های نظیر شیپور و دیوار، دیگر فضایی برای قد عَلَم‌کردن نداشت. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد نیازمندی‌های روزنامه همشهری هرچند دیر بازگشته است تا با ردایی جدید از جنس دیجیتال دوباره به روزهای اوج بازگردد. البته این امر با حضور سرویس‌هایی چون دیوار و شیپور که به کسب‌وکارهایی ریشه‌دار تبدیل شده‌اند، امری بس دشوار است. 
 
حالا اندکی پس از بازگشت آگهی‌های همشهری در قالب اپلیکیشن نیازمندی‌ها، نشانه‌هایی از همکاری همشهری با سایر بازیگران دیجیتال کشور مانند روبیکا شنیده می‌شود، چنانکه می‌توان رد این همکاری را در بیلبوردهای شهری و تبلیغات روزنامهٔ همشهری مشاهده کرد که نشان‌دهنده ارائه نسخه موبایل‌ وب‌اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری برای کاربران سوپر اپلیکیشن روبیکا است.
 
باید دید آیا نیازمندی‌های همشهری می‌تواند شکوه گذشته خود را در دنیای دیجیتال و با وجود رقبای کاربلد بازپس گیرد یا خیر؟ در این بین ارائه‌ی خدمات متنوع از جانب سوپراپلیکیشن‌ها نیز جالب توجه است. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.