اپراتورها

تلفن همراه

فناوری

March 10, 2021
13:20 چهارشنبه، 20ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121927

اریکسون از شرکت در کنگره جهانی موبایل 2021 انصراف داد

ICTna.ir – چند ساعت پس از آنکه انجمن جهانی تلفن همراه از برگزاری فیزیکی کنگره جهانی تلفن همراه 2021 با شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد، اریکسون از حضور در کنگره امسال انصراف داد.
 
Ericsson-Ekholm-MWC-19-770x285.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در اطلاعیه‌ای که از سوی اریکسون صادر شده، آمده است: به دلیل شرایط ادامه‌دار کووید 19 و ملاحظه اصلی و مهم ما درخصوص سلامت و حال خوب کارکنان‌مان، تصمیم گرفته‌ایم در MWC2021 شرکت نکنیم.
 
اریکسون در ادامه افزوده است: اگرچه این تصمیم سخت و تاسف‌آوری است اما انعکاس‌دهنده رویکرد مراقبتی و احتیاط ما در مدیریت پاندمی کووید 19 با کاهش سفرها همزمان با اجرای برنامه‌های واکسیناسیون در سطح جهان است. ما مترصد فرصتی برای پیوست دوباره به رویدادهای آینده و ادامه همکاری نزدیک خود با GSMA و شرکای صنعتی‌مان هستیم.
 
سال گذشته با شروع همه‌گیری ویروس کروتا نیز اریمسون اولین شرکت‌کننده کنگره جهانی تلفن همراه 2020 بود که در هفتم فوریه 2020 درست 17 روز پیش از زمان برگزاری، از حضور در کنگره انصراف داد.
 
GSMA نیز با انتشار اطلاعیه‌ای به رویکرد اریکسون واکنش نشان داده و اعلام کرده است: به تصمیم اریکسون احترام می‌گذاریم و مشتاقانه منتظر بازگشت و استقبال از آن در رویدادهای بعدی MWC هستیم. ما درک می‌کنیم که حضور در MWC بارسلون 2021 برای همه امکان‌پذیر نیست.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: از همین رو پلتفرم مجازی این رویداد نیز آماده شده و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند از تجربه منحصر به فرد حضور مجازی در این کنگره بهره‌مند شوند.
 
این درحالیست که روز گذشته GSMA برای برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه در سال جاری شروطی را اعلام کرده بود.
 
این رویداد امسال قرار است 28 ژوئن در همان محل همیشگی در بارسلون برگزار شود. اما باتوجه به پاندمی کووید 19، حضور هزاران نفر در فضای سربسته نمایشگاهی طی چهار روز متوالی برخلاف همه پروتکل‌های بهداشتی است که برای عدم ابتلا به ویروس کرونا توصیه می‌شود.
 
از همین رو GSMA که برگزارکننده این رویداد است، برنامه‌های بهداشتی و سلامتی موردنیاز برای کنگره جهانی تلفن همراه را اعلام کرده و در دست داشتن آزمایش منفی کووید 19 از مهمترین ملزومات حضور در این نمایشگاه است.
 
MWC قرار است در خیابان Fira که محل برگزاری این نمایشگاه است، مراکز تست و آزمایشی را برپا کند تا شرایط گرفتن آزمایش‌های سریع و لازم از شرکت‌کنندگان فراهم باشد.
 
همچنین به صورت مرتب دمای بدن بازدیدکنندگان اندازه‌گیری خواهد شد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مجددا از آنها تست گرفته شود.
 
به غیر از این، تمامی شرکت‌کنندگان در کنگره و نمایشگاه جهانی تلفن همراه باید حتما ماسک بزنند و پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان آن به 50 هزار نفر برسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.