اپراتورها

تلفن همراه

March 16, 2021
12:42 سه شنبه، 26ام اسفندماه 1399
کد خبر: 122122

همراهی شاتل موبایل با «پویش نهال» در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت

 
 
شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از «پویش نهال» که با همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برای حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت به راه افتاده است، حمایت می‌کند.
 
به گزارش  روابط عمومی شاتل موبایل، با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، مدارس در حالی به فعالیت‌های خود به صورت غیرحضوری ادامه می‌دهند که بسیاری از دانش‌آموزان قادر به تهیه تبلت یا موبایل به عنوان ابزار ارتباطی تحصیلی نیستند و به ناچار از تحصیل بازمانده‌اند.
 
در همین راستا سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به منظور تهیه تبلت برای این دانش‌آموزان، پویشی با عنوان پویش نهال به راه انداخته تا با تهیه بیست هزار تبلت شرایطی فراهم کند که تعدادی از این دانش‌آموزان بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.
 
شاتل موبایل نیز حمایت خود را از این پویش اعلام کرده و کمک می‌کند تا افراد بیشتری به این پویش بپیوندند. پیش از این نیز شاتل موبایل در کمپینی که از سوی «دیوار» برگزار شده بود، به دانش‌آموزان نیازمند سیم‌کارت با اینترنت رایگان اهدا کرده بود. 
 
همه افرادی که تمایل دارند سهمی در پویش نهال و کمک به تحصیل این دانش‌آموزان داشته باشند می‌توانند ضمن آگاه کردن افراد بیشتری برای پیوستن به این پویش، کمک‌ های نقدی خود را از طریق شماره‌کارت ۵۷۰۰-۹۹۲۶-۹۹۷۵-۶۰۳۷ بانک ملی شعبه آپادانا به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور پویش نهال و کمک های غیر نقدی خود را به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان توپچی، پلاک ۳، طبقه ۳، دبیرخانه نصر کشور برای این سازمان ارسال کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.