اپلیکیشن

تلفن همراه

March 17, 2021
17:02 چهارشنبه، 27ام اسفندماه 1399
کد خبر: 122170

پوست اندازی برای سال ۱۴۰۰؛ ٖ تخفیفان چهره برند خود را تغییر داد

 
تخفیفان بعد از ۱۰ سال فعالیت در بازار تخفیف گروهی تصمیم گرفته با تغییرات در تجارت خود و اضافه شدن خدمات بیشتر به این پلتفرم در چند ماه گذشته، چهره برند خود را نیز تغییر دهد، تا شیوه هوشمندانه شدن خرید از طریق آن بیشتر برای مردم شفاف شود.
 
 تخفیفان در یک دهه گذشته یکی از اصلی‌ترین بازیگران حوزه تخفیف گروهی بوده که البته در کنار نت‌برگ و در یک جنگ خونین با یکدیگر در این بازار به رقابت می‌پرداختند و در نهایت سال گذشته این دو برند اصلی بازار تخفیف گروهی باهم ادغام شدند. حالا در پایان سال کرونا زده ۹۹، تخفیفان خبر می‌دهد که با توجه به اینکه این پلتفرم دیگر تنها یک سرویس ارائه تخفیف نیست و به مردم در خرید به شیوه هوشمند کمک می‌کند، تصمیم به تغییر بصری لگو خود گرفته است.
 
 
ستاره نیک‌نژاد، مدیر مارکتینگ تخفیفان در مورد تصمیم به تغییر لوگوی این سرویس بعد از ۱۰ سال به پیوست گفت: «نزدیک به یک دهه است که تخفیفان تاسیس شده است و حالا در این سال‌های گذشته توانسته خدمات خود را گسترش دهد و دیگر تنها در حوزه تخفیف کار نکند.» او ادامه داد: «تخفیفان حداقل در یک سال گذشته بیشتر به سمت این رفته تا با کمک تکنولوژی‌های جدید و راه‌اندازی‌ سرویس‌های جدید مانند «پول‌ تو» به هوشمندانه شدن خرید مردم کمک کند.» او افزود: «آنها می‌خواهند در کنار این پوست‌اندازی، با تغییر لگو، تغییر هویتی تخفیفان را نیز که حالا به پلتفرمی برای خرید هوشمندانه تبدیل شده به مردم القا کنند.»
 
لگو تخفیفان در حالی به روز و تغییر یافته که اثری از لوگوی نت‌برگ، شرکتی که سال گذشته بعد از اما و اگر‌های بسیار در این شرکت ادغام شد دیده نمی‌شود. نیک‌نژاد در پاسخ به این سوال که چرا نشانه‌ای از لوگو نت‌برگ در لوگوی جدید دیده نمی‌شود گفت: «درست است که تخفیفان و نت‌برگ ادغام شده‌اند اما به صورت کاملا جدا به کارشان ادامه می دهند و تنها مالکیت نت‌برگ در اختیار تخفیفان است.»
 
 
براساس توضیحات او در سال آینده برنامه برای تغییر برند نت‌برگ نیز در دستور کار قرار گرفته اما تمرکز نت‌برگ روی تخفیف‌هایی با حجم بالا و زمان محدود است، اما تمرکز تخفیفان علاوه بر تخفیف‌هایی که همیشه ارائه می‌داده‌است ایجاد شرایطی برای خرید هوشمند مردم چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین است. نیک نژاد تاکید کرد که علاوه بر لوگوی تخفیفان، لوگوی پول‌تو یکی از سرویس‌های جدید این شرکت که چند ماهی‌ است راه‌اندازی شده و از آن به عنوان اولین سرویس بازگشت وجه نقد هنگام خرید آنلاین یاد می‌شود نیز تغییر کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.