اپلیکیشن

تلفن همراه

March 18, 2021
21:39 پنجشنبه، 28ام اسفندماه 1399
کد خبر: 122192

کافه بازار حق السهم خود از فروش 99 درصد دولوپرها را نصف کرد

با هدف رونق بیشتر صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی، و کمک به رشد توسعه‌دهندگان، بازار سهم خود از فروش اولین ده میلیارد ریال هر توسعه‌دهنده در هر سال را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد.
 
به این ترتیب،‌ در سال ۱۴۰۰ کمیسیون پرداخت‌شده از سوی ۹۹٪ توسعه‌دهندگان نصف خواهد شد.
 
مهدی امیری،‌ مدیرعامل بازار، می گوید: «ما مسئولیت و مأموریت خود را کمک به توسعه‌دهنده و رشد صنعت می‌دانیم. امیدواریم این تصمیم، به‌ویژه برای توسعه‌دهندگانی که در مراحل نخستین رشد خود هستند و به منابع بیشتری برای سرمایه‌گذاری و خلاقیت جهت رساندن محصول خود به دست کاربران ایرانی نیاز دارند مفید باشد.»
 
«بازار در ۱۰ سال گذشته در کنار پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل رشد کرده و با ایجاد مزیت‌هایی با محتوای بومی، نظارت بر پرداخت امن، و پشتیبانی فعال از ۲۶ هزار توسعه‌دهنده، و به رغم محدودیت‌های محتوایی و نداشتن امکان نصب پیش‌فرض و دسترسی‌های سیستمی، ۴۵ میلیون کاربر ایرانی را با خود همراه کرده است.»
 
مهدی امیری با اشاره به اینکه گوگل و اپل در سطح جهانی و بازار به عنوان میزبان ایرانی پیشگام برنامه‌ها و بازی‌ها، با تصمیم‌هایی از این دست می‌کوشند رونق بیشتری به صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی بدهند، اظهار امیدواری می‌کند با این تصمیم، به بالندگی کسب و کارها در دورانی که نیاز کاربران به خدمات موبایلی برای امور روزمره بیش از همیشه است کمک شود.
 
با این تصمیم که از ابتدای خرداد سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود، درآمد توسعه‌دهندگان در بازار، بیشتر و امکان رشدشان در حوزه‌ی ارائه خدمات به کاربران ایرانی فراهم‌تر خواهد شد.
 
بازار با بهره‌مندی از نظرات توسعه‌دهندگان خود، و پابه پای تحولات صنعت برنامه‌های موبایلی در جهان، همواره کوشیده است گام‌هایی مفید و مؤثر در راستای توسعه و رونق اکوسیستم موبایلی در ایران بردارد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.