تلفن همراه

گوشی

March 23, 2021
10:23 سه شنبه، 3ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122278

قیمت وان پلاس ۹ و ۹ پرو پیش از رونمایی رسمی افشا شد

 
امروز جدیدترین پرچمدارهای وان پلاس معرفی می‌شوند و حالا شاهد افشای قیمت وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه گوشی میان‌رده وان پلاس 9R هستیم.
 
تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این محصولات بودیم و حتی دیروز مشخصات کامل آن‌ها افشا شد. حالا قیمت این گوشی‌ها برای بازار هند به اینترنت راه پیدا کرده تا دیگر منتظر مراسم معرفی آن‌ها نباشیم.
 
قیمت وان پلاس ۹ حداقل ۶۹۱ دلار خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود که قیمت آن‌ها به ترتیب به ۶۹۱ و ۸۲۹ دلار می‌رسد. کاربران می‌توانند این پرچمدار را در سه رنگ سفارش دهند.
 
وان پلاس ۹ پرو هم مانند برادرش در دو نسخه از راه می‌رسد، اما همانطور که می‌توان انتظار داشت با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. قیمت وان پلاس ۹ پرو با ۸ گیگابایت رم برابر ۸۹۸ دلار و با ۱۲ گیگابایت رم برابر ۹۶۷ دلار خواهد بود. این محصول هم در سه رنگ به فروش می‌رسد.

وان پلاس عرضه گوشی میان‌رده وان پلاس 9R را هم تایید کرده که ظاهرا این محصول هم در دو نسخه وارد بازار می‌شود که به ترتیب ۵۵۲ و ۶۰۸ دلار قیمت خواهد داشت. کاربران می‌توانند این گوشی را با رنگ‌های مشکی و آبی سفارش دهند.
 
قیمت‌های بالا شاید چندان دقیق نباشند و وان پلاس قدرتمندترین پرچمدارش را با قیمت بالاتر از ۱۰۰۰ دلار بفروشد.
 
وان پلاس در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو که با دوربین هاسلبلاد و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام از راه می‌رسند، اولین ساعت هوشمندش به نام وان پلاس واچ را هم معرفی خواهد کرد. طبق شایعات، این ساعت هوشمند قیمتی برابر ۱۵۰ یورو دارد که باعث رقابت شدیدی میان وان پلاس و سایر شرکت‌های فعال در این بخش می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.