تلفن همراه

گوشی

March 24, 2021
12:53 چهارشنبه، 4ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122296

گوشی تاشوی جدید سامسونگ با طراحی متفاوت در راه است

 
چند روز پیش سامسونگ در پیامی‌اعلام کرد که به دلیل کمبود تراشه‌های مورد نیاز، شاید امسال شاهد ورود مدل جدید گلکسی نوت به بازار نباشیم.
 
از طرفی دیگر، تاکنون هیچگونه شواهد و مدارکی مبنی بر در دست ساخت بودن این گوشی توسط سامسونگ منتشر نشده همه این‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ امسال احتمالا قید مدل‌های گلکسی نوت خود را خواهد زد. محصولی که اگر تولید شود، تفاوت بسیار کمی‌با مدل گلکسی اس21 اولتر خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد که با استقبال خریداران مواجه شود.
 
در عوض، بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که سامسونگ احتمالا به جای مدل نوت، از یک گوشی تاشوی جدید رونمایی خواهد کرد. محصولی با نمایشگری بزرگ‌تر به نسبت گوشی‌های معمولی و با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen که می‌تواند جذابیت‌های بیشتری برای انتخاب توسط خریداران داشته باشد.
 
حال جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال عرضه یک گوشی تاشوی متفاوت و متمایز با دیگر نمونه‌های موجود در سال 2021 است. محصولی که برخلاف دیگر گوشی‌های تاشو، یک بار خم یا تا نمی‌شود، بلکه قادر به دوبار تاشدن است.
 
این گوشی احتمالا به همراه مدل‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 که قرار است در اواخر سال معرفی شوند، رونمایی خواهد شد. یک منبع نزدیک به شرکت سامسونگ در گفت‌وگو با وب‌سایت Nikkei Asia اعلام کرد سامسونگ قصد دارد تا به طور محسوسی، تولید گوشی‌های تاشوی خود را افزایش دهد.
 
در واقع، هدف سامسونگ از این اقدام، جبران نبود مدل‌های گلکسی نوت و ایجاد راهی جدید برای درآمدزایی است. پیش‌بینی حاکی از آن است که این شرکت در سال گذشته، بالغ بر 3.5 میلیون دستگها گوشی تاشو را به فروش رسانده و قصد دارد تا این میزان فروش در یک سال را به 10 میلیون دستگاه برساند.
 
همچنین منابع نزدیک به سامسونگ اعلام کرد که تعویق زمان عرضه گوشی‌های سری نوت سامسونگ در سال گذشته، عمدی بوده تا از این طریق بتواند خریداران بیشتری را به انتخاب مدل‌های تاشوی خود که از قیمت بالاتری نیز برخوردارند، ترغیب کند.
 
حال این شرکت تولید گوشی‌هایی با قابلیت دو بار تاشدن را در دستور کار دارد. محصولی که به دو لولا مجهز خواهد بود و در بعد از باز شدن، نمایشگر بزرگ‌تری را ارائه خواهد داد. گفته می‌شود که این گوشی از قلم S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد.
 
متاسفانه جزییات بیشتری در خصوص این گوشی منتشر نشده اما احتمالا با نسبت ابعاد 16:9 یا 18:9 عرضه خواهد شد که می‌تواند امکان اجرای یکنواخت بازی‌های ویدیویی و کار راحت‌تر با اپلیکیشن‌های متنوع را برای کاربران فراهم کند.
 
آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.