تلفن همراه

گوشی

March 25, 2021
9:23 پنجشنبه، 5ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122310

رندرهای هواوی P50 پرو پلاس منتشر شد: دوربین اصلی پنج‌گانه با طراحی متفاوت

 
هواوی در ماه‌های آینده از نسل جدید پرچمدارهایش رونمایی می‌کند و حالا رندرهای هواوی P50 پرو پلاس منتشر شده‌اند که طراحی پنل جلویی و پشتی این پرچمدار گران‌قیمت را به نمایش می‌گذارند.
 
در گذشته شاهد انتشار رندرهای هواوی P50 و P50 پرو بوده‌ایم و اکنون رندرهای بیشتری از نسخه پرو پلاس این سری به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. ویژگی اصلی این رندرها، وجود دوربین اصلی پنج‌گانه روی پنل پشتی به همراه یک دوربین پریسکوپی است.

طبق این رندرها، دوربین اصلی این محصول درون یک ماژول غول‌پیکر قرار گرفته که البته به دو دسته تقسیم شده‌اند. در بخش بالایی دوربین پریسکوپی و یک لنز کوچک درون یک دایره قرار گرفته‌اند و در زیر آن‌ها، یک دایره دیگر با سه دوربین به چشم می‌خورد.
 
این رندرها کاملا قابل اطمینان نیستند چرا که ماه گذشته میلادی هم شاهد انتشار رندرهایی از این محصول با طراحی متفاوت دوربین اصلی بودیم. با این وجود، به احتمال زیاد رندرها بر اساس اطلاعات هواوی هستند چرا که کمپانی‌ها بیش از اینکه به طرح نهایی برسند، نمونه‌های مختلف را آزمایش می‌کنند.

در حالی که انتظار داشتیم هواوی در ماه جاری میلادی از این محصولات رونمایی کند، مشکلات مربوط به سیستم عامل هارمونی در این موضوع تغییراتی ایجاد خواهد کرد و احتمالا در ماه مه این گوشی‌های هوشمند از راه می‌‌رسند.
 
طبق رندرها، هواوی P50 پرو پلاس از نمایشگر آبشاری بهره می‌برد که خمیدگی بیشتری نسبت به صفحه نمایش P50 پرو خواهد داشت. طبق گزارشی در سال ۲۰۲۰، هواوی از نمایشگرهای OLED سامسونگ و ال‌جی در پرچمدارهای آینده‌اش استفاده می‌کند. با این حال ظاهرا چینی‌ها دیگر به دنبال چنین کاری نیستند.

به نظر می‌رسد هواوی پنل‌های موردنیازش را از شرکت چینی BOE تامین می‌کند. در حقیقت چینی‌ها مشکلی در تامین نمایشگر ندارند، اما برای چیپ کرین ۹۰۰۰ احتمالا با مشکل مواجه می‌شوند. البته اخیرا گزارشی از تولید نسخه جدید این تراشه به نام کرین 9000L توسط سامسونگ خبر داده است. پرچمدارهای آینده هواوی با سیستم عامل هارمونی وارد بازار می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.