تلفن همراه

مدیر عامل مخابرات: کسب رضایت مشتریان و بهره وری حداکثری از منابع موجود، از اولویتهای مهم سال جاری در شرکت مخابرات ایران است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید نوروزی از مراکز مخابراتی منطقه گیلان با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان ، پاسخگویی صحیح و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی فعالیت شرکت مخابرات ایران در سال جاری عنوان کرد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی در این سفر که شنبه 7 فروردین ماه انجام شد، با حضور و بازدید میدانی از مراکز مخابراتی منطقه گیلان ، نحوه خدمت رسانی به مشتریان و راهکارهای افزایش کیفیت را مورد بررسی قرار داد.
 
وی افزود: به علت حجم گسترده ارائه خدمات ، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران رضایتمندی حداکثری است که با هماهنگی و تلاش در راستای افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، میتوان به نتیجه مطلوب که همان افزایش میزان رضایتمندی مشتریان است برسیم .
 
. سلطانی همچنین به اتفاق هیئت همراه ، از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ و سالن پاسخگویی 118 مخابرات منطقه گیلان پرداخت .
 
سلطانی در جلسه شورای اداری مدیران با اشاره به لزوم وجود فضای رقابت در حوزه های صنعت ICT اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که مجموعه مخابرات با رعایت موازین عدالت و با یاری و همدلی سایر بخش های حوزه ارتباطات کشور باعث توسعه بازار و به تبع آن کسب رضایت مشتریان شود. نیازهای ارتباطی مردم و شرکت‌های ارائه دهنده خدمت به خدمات شرکت مخابرات رشد چشمگیری داشته که تلاش داریم در سال ۱۴۰۰ و در قالب برنامه مدون، تمام مطالبات این بخش پاسخ داده شود.
 
وی در ادامه این جلسه به تشریح وضعیت شبکه استان گیلان پرداخت و اظهار داشت: برنامه توسعه‌ای مناسبی در حوزه‌های فیبرنوری روستایی، شهری و استانی و توسعه تلفن ثابت، همراه؛ سرویس‌های باند پهن، ADSL و همچنین توسعه فیبرنوری FTTH در سال ۱۴۰۰ داریم که امیدواریم با همکاری همه دست‌اندرکاران استان محقق شود.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران عدم همخوانی هزینه و درآمد را یکی از مشکلات اصلی مخابرات دانست و افزود : برگزاری جلسات مستمر با شرکت املاک مخابرات ، پیگیری اصلاح تعرفه ها از مبادی مربوطه ، تفویض اختیارات به استان ها در چارچوب ضوابط خاص ، پیگیری وصول مطالبات و برنامه ریزی جهت اجرای مباحث توسعه ای استان ها از جمله کارهایی است که با تلاش جهادی همکاران ستادی و مناطق صورت گرفته و امیدواریم اثر بخش واقع شود
 
در ادامه علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان ، گزارشی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ارائه نمود .
مدیرمخابرات منطقه گیلان همچنین با ارایه گزارشی ازاهم پروژه های در دست اقدام استان ، چالش ها و تنگناهای موجود و راهکارها و پیشنهادات را تشریح کرد و سپس تعدادی از معاونین و مدیران به تشریح وضعیت حوزه تحت سرپرستی پرداختند.
 

​​