اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 6, 2021
8:59 سه شنبه، 17ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122565

فرجام خواهی تسلا در مورد توئیت جنجالی ایلان ماسک

 
 
پس از آنکه دادگاهی در آمریکا ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا را به حذف یک پیام توئیتری در نکوهش اتحادیه‌های کارگری محکوم کرد، تسلا علیه این تصمیم فرجام خواهی کرده است.
 
 به نقل از سی ان بی سی، ایلان ماسک در می سال ۲۰۱۸ توئیتی را ارسال کرده و کارکنان خود را به طور غیرقانونی تهدید کرده بود اگر بخواهند نمایندگی اتحادیه‌های کارگری را بر عهده بگیرند با خطر از دست دادن امکان خرید سهام این شرکت مواجه خواهند شد.
 
به دنبال این اقدام، هیئت ملی روابط کار آمریکا از وی شکایت کرد که به محکومیت مدیر عامل تسلا منجر شد.
 
تسلا همچنین مجبور شد کارمندی را که به دلیل فعالیت به منظور سازماندهی اتحادیه کارگری اخراج شده بود بازگرداند و حقوق او را پرداخت کند. بر اساس حکم دادگاه تسلا همچنین باید رویه‌های ناعادلانه علیه کارکنان خود در کارخانه تسلا در فرمونت کالیفرنیا را که در حال تشکیل اتحادیه کارگری با حضور ده هزار نفر هستند متوقف کند.
 
حالا تسلا به دنبال فرجام خواهی در مورد این حکم دادگاه است تا ماسک از پاک کردن توئیت جنجالی مذکور معاف شود. البته صاحب نظران حقوقی بعید می‌دانند با این درخواست موافقت شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.