اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

April 6, 2021
9:21 سه شنبه، 17ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122571

یاهو انسرز در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل می‌شود

 
 
یاهو اعلام کرد که سرویس یاهو انسرز در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل می‌شود و کاربران دیگر نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند.
 
طبق اعلام رسمی یاهو، سرویس Yahoo! Answers که در سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده بود در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد شد. این سرویس یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پرسش و پاسخ در سرتاسر اینترنت بود. یاهو در جریان یک پرسش و پاسخ به روند تعطیل کردن این سرویس اشاره کرد.
 
یاهو روند توقف فعالیت سرویس یاهو انسرز را در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه شروع می‌کند. در این تاریخ دیگر کاربران امکان ثبت درخواست یا سؤال در این سرویس نخواهند داشت.
 
از ۱۴ اردیبهشت تا ۹ تیر کاربران می‌توانند اطلاعات خود را از این سرویس دانلود کنند. زمانی‌که همه این اتفاقات رخ داد، صفحه اصلی یاهو انسرز به صفحه اصلی یاهو منتقل می‌شود.
 
به گزارش انگجت، یاهو در پاسخ به کاربران گفته است: یاهو انسرز زمانی نقش کلیدی در این شرکت داشت؛ اما به‌ مرور زمان از محبوبیت این سرویس کاسته شد و به این احساس به وجود آمد که کاربران نیاز به تغییر دارند. برای ایجاد این تغییرات تصمیم گرفتیم منابع و تمرکز خودمان را از روی سرویس یاهو انسرز روی سرویس‌های دیگر بگذاریم تا بتوانیم محتوای باکیفیتی برای کاربران خلق کنیم.
 
یکی از دلایلی که باعث تعطیل شدن سرویس یاهو انسرز شد، سرویس پرسش و پاسخ گوگل بود. سرویس جست‌وجوی گوگل ویجتی پیش روی کاربران قرار می‌دهد که به‌واسطه آن می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به جواب سؤال خود برسند؛ بدون اینکه بخواهند از وب‌سایت‌های دیگر استفاده کنند.
 
از دیگر دلایل تعطیل شدن سرویس یاهو انسرز می‌توان به صفحه اصلی این سرویس اشاره کرد. کیفیت پست‌های صفحه اصلی این سرویس در طول سال‌های گذشته به‌شدت کاهش پیدا کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.