تلفن همراه

گوشی

April 10, 2021
12:32 شنبه، 21ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122706

افشای تصاویر واقعی و مشخصات گلکسی A82 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

 
 
سامسونگ سال ۲۰۱۹ گوشی گلکسی A80 را با طراحی متفاوت دوربین وارد بازار کرد، با این حال تا به امروز شاهد عرضه نسخه جایگزین آن نبوده‌ایم. حالا کره‌ای‌ها برای معرفی چنین محصولی آماده می‌شوند و تصاویر واقعی گلکسی A82 یا گلکسی کوانتوم ۲ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.
 
این گوشی هوشمند در کره جنوبی بطور انحصاری توسط اپراتور SKT و تحت نام «گلکسی کوانتوم ۲» به فروش می‌رسد، به همین دلیل روی جعبه این دستگاه چنین نامی به چشم می‌خورد. طبق شایعات همین دستگاه در بازار جهانی با نام گلکسی A82 به فروش خواهد رسید و در گذشته در گوگل پلی کنسول هم رویت شده بود.
 
برخلاف گلکسی A80 که از دوربین پاپ آپ و چرخشی بهره می‌برد، در جایگزین آن خبری از چنین دوربینی نیست و همانند پرچمدارها و گوشی‌های میان‌رده اخیر کره‌ای‌ها، شاهد قرارگیری حفره در مرکز نمایشگر هستیم. این دستگاه به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. با توجه به عدم وجود بخش‌های متحرک، این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IP67 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

طبق شایعات این دستگاه با چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس از راه می‌رسد، با این حال شاید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ روبه‌رو شویم. گلکسی A82 همچنین از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه بهره می‌برد.
 
روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌شود. هنوز اطلاعی از مشخصات دو دوربین دیگر این دستگاه نداریم.

سامسونگ برای گلکسی A82 یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی درنظر می‌گیرد، البته درون جعبه‌اش یک شارژر ۱۵ واتی قرار می‌دهد.
 
این احتمال وجود دارد که این گوشی در دو نسخه با پشتیبانی از شبکه ۴G و ۵G وارد بازار شود و سامسونگ خریداران متفاوتی را هدف قرار دهد. سامسونگ و SKT از گلکسی کوانتوم ۲ در تاریخ ۳ اردیبهشت رونمایی می‌کنند، اما هنوز نمی‌دانیم در چه تاریخی با نام گلکسی A82 برای بازار جهانی معرفی می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.