اپراتورها

تلفن همراه

April 10, 2021
12:51 شنبه، 21ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122708

اولین خبر خوش مخابرات درسال ۱۴۰۰ به نام بازنشستگان رقم خورد

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، گفت: با تصویب هیأت مدیره و تاکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ،مطالبات معوقه همکاران بازنشسته این منطقه پرداخت و با یاری خداوند متعال تا پایان شهریور ماه سال جاری رفاهیات تک تک این عزیران نیر از محل وصول مطالبات پرداخت می شود .
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه با اشاره به برگزاری نشست ویژه بررسی پرداخت مطالبات همکاران بازنشسته با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران وبویراحمد ، وبا تقدیر و تکریم از بازنشستگان اظهار داشت : در این راستا برای بازنشستگان عزیز که سرمایه مخابرات هستند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
امیری با تاکید بر ارزشمندی کاربازنشستگان و ارج نهادن به مقام آنها ، افزود: دریافت مطالبات مشترکان و ارگان ها به مخابرات بخش اعظمی از دریافتی های مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد را تشکیل می دهد که با برنامه ریزی دقیق و هدفمند برای وصول و کاهش آن تلاشی مضاعف خواهیم داشت.
 
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پایان خاطر نشان کرد،در سال ۹۹انقلاب ارتباطی وتوسعه فیبر نوری در استان آغاز شد و امیدوارم سال ۱۴۰۰بتوانیم اثرات این توسعه را در محورهای مواصلاتی استان که به فیبر تجهیز شده اند شاهد باشیم وهمچنین نقاطی که نیازمبرم به توسعه دارند را با تعامل وهمراهی مدیران بالادستی در برنامه کاری خود قرار دهیم
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.